2013. július 21., vasárnap

haiku




Fejlámpám fénye
felér a holdig, attól
oly kerekded ma.



6 megjegyzés:

  1. :) Én is épp őt bámultam ma, milyen szép teljes és fényes, mikor késő este végeztem a locsolással a kertben, szinte marasztalt :)

    VálaszTörlés
  2. Na látod, még szerencse, hogy megvilágítottam a bicajról hazafelé gurulva. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nocsak, erre is jó a fejlámpa, nemcsak a mosogatáshoz? :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát aki ügyes, jól kihasználja a fejlámpáját. :-))

      Törlés
  4. Azt hiszem több funkciós mindent tudó lámpással ajándékoztak meg. :-)
    Nekem is van egy, de eddig csak csavarokat találtam vele meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen?? Mért, ki ajándékozott engem meg vele? Akárhogy is próbálok visszaemlékezni, pénzt kért érte a piacon a muksó. :-)
      Viszont én tényleg megajándékoztam ilyennel valakit. :-)

      Törlés

Web Statistics