2014. február 14., péntek

Bálintságok pipulka szemmel (vagy szívvel?)







Ha már ilyen nap van, megosztom véletek a saját verzióm, ahogy ezt drága Viczelek barátunk szokta volt mondogatni az őrségi blogtalálkozón.
Hall, olvas az ember ezt-azt rózsaszín ködökről, meg hogy  ilyenkor mindenki megbolondul, esztelen lesz, és hogy múló állapot, és a valóságtól elrugaszkodott dolog meg a többi, megatöbbi.
Ezt jó darabig el is hittem, mivel ha a nagyok így mondják, hát az bizonyára feltétlen igaz kell legyen.
Aztán egy ideje-immáron életem felén, vagy ki tudja hányadrészén túl-, arra a megállapításra jutottam, hogy ez a sok okosság egyáltalán nem tetszik nekem.
Szerintem a szerelem pontosan, hogy  a legigazabb állapota az embernek. Ilyenkor ugyanis a másikat csupa jónak, csupa szépnek, csupa fantasztikusnak látja, a hibáira fittyet se hány. Úgyis mondhatnám,  tökéletes kegyelemmel borítja be a másikat. S ő maga is a legszebbet, a legjobbat akarja adni annak az egyetlen kiválasztottnak : lényének különleges esszenciáját.
Hát mi ez, ha nem a menny egy kis darabja a földön?
Szóval tojok a nagy filozófiákra.
És a te verziód?




13 megjegyzés:

  1. :)
    Tudod, az a fura, hogy a lurkószájadhoz ezt akartam kommentelni: "Nem lehetsz elfogult, mert szereted!"
    Akkor? Egyetértünk? Egyetértek!:)

    VálaszTörlés
  2. név:.................2014. február 14. 21:16

    http://youtu.be/v2BTX5KBpPQ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez de jó! Még nem láttam. :-)
      A legjobb potencianövelő a csalán magja. :-DDD

      Törlés
    2. De hol lehet ezt egészében megnézni?

      Törlés
  3. Mi jól érezzük magunkat beleesve a szerelembe (semmiféle sötét verem nincs körülöttünk, s rózsaszín köd sem)... :-)

    VálaszTörlés
  4. név:.................2014. február 15. 17:54

    http://apollo-pecs.hu/index.php?fid=3&id=64

    VálaszTörlés
  5. Apolló mozi Pécs? Hát akkor ezt Katici láthatja nem én. :-)
    De ha a közelben adják, meghívsz?

    VálaszTörlés
  6. Hű, feltette valaki, gyorsan nézze aki akarja, az ilyeneket le szoktál hamar venni:

    http://www.youtube.com/watch?v=b36danJVmBA&feature=youtu.be

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm ,megnéztem tényleg jó egészében is.

    Disznózsír ? hmmm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Julika! Hát akkor még mázlid volt, Már letiltották közben. :-)

      Törlés
  8. Itt jelenleg még elérhető:
    https://www.youtube.com/watch?v=Icaw1h4MAGk

    VálaszTörlés

Web Statistics