2014. február 1., szombat

Sikerült!





Mindig nagyon vágytam otthon sütni kenyeret, de annyira hosszadalmasnak és nehéznek tűnt a dagasztás, kelesztés, pihentetés stb. , hogy tudtam, arra nekem úgysincs időm.
Régebben ugyan volt egy próbálkozásom egy egyszerűbb fajtával, de az eredmény nem lett valami kecsegtető.
Most viszont megláttam Máginál egy nagyon könnyű receptet, gondoltam ezt még tán én is meg tudom sütni, hisz se dagasztás, se semmi.

http://szeretetrehangoltan.blogspot.hu/2012/07/konnyu-kis-kenyer-easy-little-bread.html



Az eredménytől el voltam ájulva. Nagyon finom lett, pont amilyen kenyérkét én szeretek. Egy baja van. Irdatlan gyorsan fogy. :-)

Nagy-nagy köszönet és ölelés Máginak!!!!


Nem szeretem a vakus képeket, de este fél tízkor már máshogy nem tudtam.

















13 megjegyzés:

  1. Ez csodás!!!! Ez az a kenyér,amit este összeállít az ember és reggel megsüti? A cserépkályhában sütötted,vagy ez kemence??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ezt egy pár perc alatt összekutyulod, fél órát áll, aztán máris sütheted. Igen cserépkályha, van benne egy pici sütő, sajna csak ilyen keskeny forma fér bele, de így is tök jó. Akkor raktam be, mikor már leégett a tűz. Amúgy lenn a tűztérben is lehet sütni, miután kihamuzod. Egy barátnőm úgy szokta. Oda két hosszúkás forma is befér.

      Törlés
    2. Pedig megesküdtem volna, hogy Kemence :)

      Törlés
    3. Kemencén kemencében is lehet sütni? Mert akkor ott bizony ki kell próbálni!
      stali

      Törlés
    4. Naná, hogy lehet. Van a falu közepén egy Mindenki kemencéje. Bárki használhatja, csak el kell kérni a kulcsot. :-))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. És ráadásul finom és nem utolsósorban adalékmentes. :-) Úgy örülök neki, hogy sikerült.

      Törlés
  3. Isten Áldjon <3 csodás vagy! gyönyörű kenyérke :) Külön művészet kályhában sütni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téged áldjon!!Olyan nagy örömet szereztél nekem és olyan nagy sikerélményt!

      Törlés
  4. Gyönyörű!
    És csorog a nyálam.:)

    VálaszTörlés
  5. A kisebbikem évek óta nagy szorgalommal és nagy változatosságú kenyereket, zsömléket süt. Újszülött gyerekére ránézett, és mit talált mondani rá? Veknicske!
    A kenyérsütés meg élmény. És most sajnálom igazán, hogy a cserépkályha újraépítésekor a sütőt kifelejtette belőle a mester. Gyerekkorom máig el nem halványuló emléke az abban kissé megpiruló piszkostészta.
    Ez a kenyér csodálatos!
    stali

    VálaszTörlés

Web Statistics