2014. május 29., csütörtök

Tóth Kinga: igazi







nem kértem hogy faragj ki
mert igazi kisfiú vagyok
magadnak akartál fából csavarokkal
hogy halld ha hazajövök ha kopog a cipőm
ez megnyugtat téged pedig én vádollak
annyi mindenki van itt de csak én az igazi
igazi vagyok igazi
fekete cseresznye ez lett az enyém
azt mondtad ez a legkeményebb
tartósabb mint a szövet meg a csontok
és ha haszontalan melegíteni tud még
azt mondtad nem gondoltad
volna hogy fáj ha nyikorgok ha
lemerevedek kenni kell mert megkopok
ilyet az igaziak nem csinálnak csak én




1 megjegyzés:

  1. Hello would you mind letting me know which web host you're using?
    I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads
    a lot faster then most. Can you suggest a good internet hosting provider at a fair price?

    Many thanks, I appreciate it!

    Feel free to surf to my web page: karcher window vac

    VálaszTörlés

Web Statistics