2014. augusztus 14., csütörtök

Kis falusi szociográfia































9 megjegyzés:

  1. ez egy jól felszerelt, igazán otthonos "kinti" :))
    és a Filmmúzeum:) mennyi filmet láttam ott fruska koromban:)

    VálaszTörlés
  2. Igazi időutazás :)
    Nekem a tükör is tetszik. Ha belenézel, mintha tévében látnád magad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) mert olyan képernyőformája van? Katici, hogy mi nem jut eszedbe:)

      Törlés
  3. Eh..miket nem találsz te! :-D

    VálaszTörlés
  4. hehe...én már 67-ben oda jártam éjszakai előadásra. Betiltott filmeket nézni! :-D

    VálaszTörlés
  5. A tükör meg tisztára olyan mint a Kékes televízió a hatvanas években. :-D

    VálaszTörlés
  6. Ez is egy tükör.
    Benne képekben mesélsz,
    mit lát ott szemed.

    VálaszTörlés
  7. Mi történt? Nosztalgiázol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem csak becimkéztem a régi bejegyzéseket. Most akkor mi a fenét csinált a blog????

      Törlés

Web Statistics