2014. szeptember 6., szombat

Viszlát, jövőre! Nagyon várlak benneteket!









14 megjegyzés:

  1. Idén nagyon korán elrepültek a gólyák... most a fecskék is útra kelnek. Kicsit szívszorító... érzés nekem.

    VálaszTörlés
  2. Máris??? :( Akkor már tényleg vége a nyárnak :(

    VálaszTörlés
  3. de szeretem őket,
    sajnálom, hogy elmennek,
    olyan kevesen vannak már

    VálaszTörlés
  4. Mert mind itt van a házam körül! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk még itt vannak, itt cikáztak a folyó felett, de már olyan sietősen... még nem láttam, hogy gyülekeznének, pedig már nem sok van hátra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy még ott vannak, innén meg már elmentek.

      Törlés
    2. Háát, nálunk még marad a nyár (lábnyoma).. :-)

      Törlés
  6. Micsoda pillanat! Én még sose láttam ilyet,ennyire....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem? De jó, hogy megmutathattam. :-) Majdnem a házunk előtt történt ez az őszi szimfónia. Mint a hosszú kottasorok, úgy ültek a drótokon.

      Törlés
  7. Már megijedtem,hogy tőlünk búcsúzol és nem értettem.:))))

    VálaszTörlés

Web Statistics