2014. október 8., szerda

A kendő





Szorgalmasan figyeltem mit csinálnak az előttem haladók, s nagy igyekezettel próbáltam őket utánozni.  Így aztán a szürke műanyag ládában landolt a hátizsákom, a kabátom, nyakamból a géz kendő, majd némi tétovázás után a nagy bakancs is a lábamról.
-A pulóvert is vegye le!
-De akkor fázni fogok-tétováztam megrendülten, de végül engedelmeskedtem.
Ott álltam zokniban, egy szál, az eltévedéstől, a plusz kerülőutaktól, a rohanástól, az izgalomtól csurom vizesre izzadt pólóban vacogva.
-A kendőt is vegye le!
-Milyen kendőt:???-néztem a fickóra értetlenkedve, s most már türelmemet vesztve.
-Ami a fején van -jött a lesújtó válasz.


Az agyamban lassan felbukkantak az internetem kevergő vicces történetek, hogy milyen baromságokat tudnak kérdezni pl. telefonon a szolgáltatótól egyes ügyfelek, s máris megjelent rémálmaimban, hányan fogják olvasni esetemet a "Hülye kérdések biztonsági ellenőrzés során" címszó alatt.
Hát igen, az igaz, hogy odahaza mindenki tudja, hogy a piros mackós fejkendő és én egyek vagyunk, de a fickónak erről halvány lila gőze sem volt.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy az arab nőket is ennyire levetkőztetik-e, vagy csupán hollywoodi alakomnak köszönhetem a megkülönböztetett figyelmet.











20 megjegyzés:

  1. A kérdésed jogos, engem is érdekelne... amúgy a baboskendő nem azonos a fekete fejkendőkkel.
    Holnap talán szerencsém lesz és megfigyelhetek egy muszlim fejkendős esetet... majd elmondom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsian várom a tapasztalataidat!
      Szerintem különben a muszlim fejkendő alá pl. simán befér több kg heroin míg az én totál fejhez simuló és csupán a fejem búbját befedő mackósom alá még egy bugylibicska sem. :-)

      Törlés
  2. Hm.Tényleg! Ezt még nem figyeltem meg a reptéren,hogy őróluk is levetetik-e a cuccost.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kavics! Várjuk a jelentésedet a fejkendővel kapcsolatban.:)))))))

      Törlés
    2. Nekem nem igen volt alkalmam eddig sem megfigyelni. :-)

      Törlés
  3. Máris mész Hollywoodba?! Azta, ez gyorsan ment! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több ajánlatot is kaptam, megbeszéléseket tartok, s majd meglátom melyiket vállalom el. :-D

      Törlés
  4. Na, ezen jót nevettem :) Tudnék egy kicsit gonoszkodni, ...de én nem vagyok olyan ;-)

    Ez a reptéri alkalmazott biztosan nem olvas Téged. Nem is tudja mit veszít :)
    Micsoda ijedt nyáj van alattatok! :) Egymáshoz tapadnak a bárányok, úgy összebújtak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak gonoszkodj, igazán szívesen olvasnám ilyetén hozzászólásaid! :-) Amúgy meg ki tudja, hátha olvas, s legközelebb szebben bánik majd hatásomra a nem rutinos repkedőkkel.
      A bárányokat irtó élveztem. A kedves mellettem ülő férfiember látva lelkesedésem, átadta nekem az ablak melletti helyet, úgyhogy ezerszeresen kárpótolva voltam a reptéri alkalmazott fura viselkedése miatt. Hol valóban bárányok voltak, hol vattacukor, hol egy agy tekervényei. Mire landoltunk, totál lapos volt az orrom, annyit nyomtam az ablakhoz. :-)

      Törlés
    2. :)) Én azt hiszem, nagyon féltem volna repülni. Bátor vagy!

      Törlés
    3. A repülésben nincs semmi bátorság, csupán élvezet. Na de míg oda jutsz, hogy felszállhass, az már valóságos bátorságpróba. :-) De ne izgulj, megszokom, ha ilyen sűrűn kapom a felkéréseket. :-) Majd legközelebb elviszlek, mint sminkesemet.

      Törlés
  5. 4490 kemény Magyar Forintért mit tetszik várni ,kaviárt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ha csupán annyit fizettem volna is, azt várnám, hogy udvariasan, segítőkészen bánjanak velem-főleg ha látják, hogy nem szoktam naponta repkedni-, még akkor is, ha nem ciklámen színű gurulós bőrönddel, laptoptáskával, okostelefonnal állok sorba, hanem ócska hátizsákkal,kopott bakancsban, piros mackós kendőben.
      A kaviárt szívesen mellőzöm, nem vagyok oda érte.
      Amúgy ezt a blogot a saját szórakoztatásom mellett azért írom, hogy megkacagtassak embereket, szóval ha folyton kötekedni akarsz, van ezer más blog, szabad a pálya!

      Törlés
  6. Ko KI-nek! :-) Tecccik!

    Egyébként az arab nőket különteremben vetkőztetik különasszonyok külön eljárással. Érdekes lehet, mert a legtöbb mosolyogva jön vissza...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, köszi Vénember a felvilágosítást! Lehet vicceket mesélnek ott nekik.:-D
      vajon a magyar nagyszoknyás paraszt néniket is külön teremben nézik át? :-D Vagy többet inkább már ne kérdezzek? :-)

      Törlés
    2. Amikó a Szerelempatak közönségtalálkozóra jöttek az nénik,üket is s áníztík Ferihegyén .
      Csak azt nem tudom, s ni ,miért vittek az átnízőszobába disznózsírot.

      Törlés
  7. http://youtu.be/KElj1TpSLfI

    VálaszTörlés

Web Statistics