2014. október 5., vasárnap

Hallom a szívem




Szemből közelítettem meg a kenyeres kocsit, hátul már nyitva volt az ajtaja, egy asszonyka épp vásárolt.
Egyszer csak a furgon belsejében megszólal a kenyeres ember:
-Hallom a szívem!
-Az nem jó-mondja rá mindjárt az asszonyka.
Hirtelen én is megrémülök, egy pillanat alatt lejátszódik bennem mikor egy szörnyű éjszakán, egy koromsötét kórházi mosdóban kívülről hallottam gőzerővel dobogni a szívem.
Aggódva léptem oda a furgon ajtajához, de ahogy megláttam belül a békésen pakolászó kenyerest, abban a pillanatban leesett, és már vigyorogtam is: Jaj, hát engem szokott szívemnek szólítani!! :-DD
De hogy honnan hallotta, hogy jövök, még mindig nem értem. Látni nem látott, szólni nem szóltam, míg oda nem értem. Rejtély. Mindenesetre örültem, hogy semmi baja.

Legközelebb azért-mert csak nem hagyott nyugodni a dolog-, rákérdeztem, hogy honnan tudta, hogy jövök.
Csak nézett, vonogatta a vállát:
-Mit tudom én.

Na tessék! Most rágódhatok tovább. :-)



14 megjegyzés:

  1. :) Tüneményes történeteid vannak!
    Azért nem semmi,ha valakit szívemnek szólítanak.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, hogy alakult ez ki, de jó idő óta így hívjuk egymást. :-D Amúgy az összes vásárlójával nagyon kedves, nem csak velem. :-)
      Az egyik közmunkás fűnyíró fickó meg ha meglát, rögtön kiabál: Szevasz kislány!
      No ez aztán a bók kérem szépen! Vissza is szoktam kiabálni: Szevasz kisfiú! (megjegyzem, már őszül az illető) :-)
      Az ilyenek teszik kedvessé a hétköznapok rohanását. S többek közt az ilyenekért szeretem a falusi életet. :-)

      Törlés
    2. Ja és azt nem is mondtam, hogy mire befejezte hátul a pakolást, én jól megtréfáltam, mert titokban beültem a sofőrülésre. Jött nagy hévvel, és már emelte a lábát, hát majdnem az ölemben landolt. :-D Gondolhatod, mekkorát röhögtünk.

      Törlés
  2. :)
    "Amúgy az összes vásárlójával nagyon kedves, .." de mégis a Te jöttödet hallotta meg valami rejtélyes módon, nem, Szivem? Úgyhogy csak ne tessék szerénykedni! :))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem hallja a Szíved!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamit félreértettél kedves névtelen. Itt a kenyeres emberről van szó, nem az én szívemről. Maximum az övé hall valamit. :-DDD

      Törlés
  4. Mit csodálkozol ezen "Kicsilány"?

    VálaszTörlés
  5. Mit csodálkozom? Hát mégse olyan mindennapi, hogy csak úgy meghallják az ember jöttét. :-D

    VálaszTörlés
  6. Kaláćzka Ignácz2014. október 6. 16:07

    Móricka kérdezi a tanárnőtől:
    - A szívnek van lába?
    - Nincs. Miért?
    - Mert apukám azt mondta hajnalban , hogy szívem, tedd szét a lábad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha-ha-ha, de vicces. Egyébként felvilágosítalak, hogy a férfiaknak még a láb se fontos, csak lyuk legyen. A láb úgyis csak útban van.

      Törlés
  7. Az érzelmi kiszolgáltatottság nem szeretet. Az függés és gyengeség. (...) Nemcsak az eszed lehet szívtelen - de a szíved is lehet esztelen.
    MP

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, ez hogy kapcsolódik a bejegyzéshez, no de mindegy. Te biztos érted.

      Törlés

Web Statistics