2015. április 13., hétfő

Lakodalom van a mi utcánkba






Csepp, öregedő falu vagyunk, igen nagy szenzáció egy esküvő. Hát ha még a menyasszony a legszebb kolléganőnk!
Áprilisi beosztásomat meglátva kissé elszontyolodtam, mert nagyon szerettem volna elmenni, megnézni a templomba Krisztikénket, viszont épp arra a szombatra kaptam hosszú műszakot. (ilyen nekem egyszer, max. kétszer van egy hónapban, szóval jól kifogtam)
No de sebaj, ha jó az idő, nem maradunk le teljesen se én, se a farsangi vőlegényem, mert éppen mi ketten voltunk a nővérek stílszerűen. :-D
Az öregecskék már hétközben készültek: Veronika nővér vezetésével éneket gyakoroltak.
Péntek este eszembe jutott megmetszeni a kis cserepes rozmaringfámat, s ahogy rakosgattam az ágacskákat, hopp beugrott, ez milyen jó lesz nekünk másnap. Fellelkesülten hátra szaladtam a kert végébe és levagdaltam egy jó nagy nyaláb aranyesőt is. Így felszerelkezve mentem másnap dolgozni.
Egész délelőtt nagy volt az izgalom az idősek közt, mindenki azt tárgyalta, mikor kezdődik a polgári, mikor a templomi esküvő. Ráadásul az örömanya, s annak testvére is kolléganőnk, úgyhogy ettől még nagyobb volt a különlegesség.
Mikor közeledett az idő, a legügyesebbek már kivonultak az utcára elfoglalni az első sorban a legjobb helyeket. :-) A többieket kigurítottuk, kivezettük, székeket hordtunk, rámoltunk, pakoltunk. Szerencsére egyik kolléganő bejött segíteni, majd a főnöknőnk is megérkezett, majd még egy kolléganő, s végül Veronika is a kislányával.
Gyönyörűen sütött a nap, de a fázósakat szépen betakargattuk, hisz ők csak üldögéltek, nem mozogtak.
Rozmaringosan, aranyesővel a kezünkben vártuk a nászmenetet, s mikor már közeledtek, rázendítettünk a dalra:

"Ez a kislány akkor szép,
mikor koszorú van a fején"

A násznép mosolygott, meghatódott. Hát bizony nem minden nap van ilyesmi, hogy egy átlagosan 80-85 év körüli, libasorban ülő  delegáció várja őket. :-)
Mikor vége lett a dalnak, hangosan, kórusban kiabáltunk az ifjú pár után:
Sok boldogságot!!!!!































































4 megjegyzés:

  1. Jaj Istenem, de megható! Mindig kitaláltok valamit! Szuperek vagytok!!! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha-ha-ha! Te mondod, hogy mindig kitalálunk valamit? Mintha ti nem ezt csinálnátok állandóan. :-D
      De igazad van,mert az örömanya, aki hétfőn már munkába is állt, azt mondta, hogy annyira megható volt. :-) Nem mintha mi nem hatódtunk volna meg a torta és süti mennyiség láttán, amit behordott nekünk. :-D

      Törlés
    2. Bocs de kicsit messzebbről kezdem a kis mondókámat, mert szinte minden nap említést teszek Rólatok, mert Anyósom Napközibe jár mindennap, és meséli hogy milyen aranyosak az ápolók...Persze pipulka és Katici történeteit elmesélem, hogy nem csak azok az ápolók olyan rendesek...

      Törlés
    3. Milyen kedves vagy Vera! :-) Mesélsz rólunk...
      Örülök, hogy Anyósodat jó gondozók veszik körül a napköziben. Ez nagyon sokat jelent az időseknek.

      Törlés

Web Statistics