2015. június 2., kedd

Figyelem!





Élvezze a napsütötte júniust festői környezetben! Hamisítatlan vidéki hangulat, falusi báj, muskátlis ablakok, patakcsobogás, tiszta erdei levegő!
Ingyen és bérmentve megtanítom fát behordani, talicskát kezelni, farakást készíteni!
Gyermekbarát környezet, a háznál cica és kutya, hatalmas füves terület a szabad játékra.
Bónuszként füvet kaszálhat, kazlat rakhat, élvezheti a seregélyek hangját a cseresznyefa árnyékában, megfigyelheti, hogy költ a teraszon a rozsdafarkú, s a munka végeztével megtekintheti a fenséges kilátást a kert végéből.
Ne habozzon! Itt  a vissza nem térő lehetőség az egészséges testedzésre. Konditermek helyett valódi terepen erősítheti izmait, miközben élvezheti a Börzsöny szépségét. Ráadásként köbméterenként vendégem egy pohár sörre vagy borra!
A helyek száma korlátozott, siessen a jelentkezéssel!

Szeretettel  várom!








18 megjegyzés:

  1. Pont így képzeltem...:)
    És akkor még nem is említetted az esti csevejeket illusztris költőnőnk, Bozsevác Emília...vagy is hogy is hívják...társaságában....jaj, nem elfelejtettem? Segíts már, angyalom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bruhaha, Emília! Hát igen, este, akinek még marad ereje, vezetésemmel haikut is faraghat. :-)

      Törlés
  2. :-D ügyes Pipulka, ügyes, nagyon jó a csomagolás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hékám, nem csak a csomagolás jó! Ez valódi, precízen hasogatott börzsönyi bükk, kolléganőm férje által fuvarozva! Ilyent nem lehet akárhol behordani hűvös halomba! :-D És rohamosan fogy, már vagy 5 tragaccsal beügyeskedtem, hahaha. Szóval aki nem siet, gyorsan lekésik róla!

      Törlés
  3. Hú, én két kézzel jelentkezem :) Nagyon bírom az ilyen "hórukk" munkákat. ...Tényleg.
    Csak most, sajna, nem alkalmas :(
    Én is azt mondom, amit Te szoktál: kár, hogy nem lakunk kicsit közelebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó! :-(
      Én is szeretem, sokkal inkább, mint a házimunkát (azt utálom), csak egyedül unalmas. Gondoltam, hátha.... :-)

      Törlés
  4. Most értem haza éppen. Hoztam a nyulaknak friss füvet. Kimentem a város határába, és ahol a legdúsabb volt marokra fogtam, és egy hatalmas késsel arattam, Jött egy autó, lelassított, és megkérdezte a sofőr, hogy segíthet-e? Hiszen neki van motoros kaszája is, és hát az ő füvét arattam éppen :-) Mondtam neki, hogy köszi, és ha ezzel segíthetek, vágok a teheneinek is. Azután legalább még húsz percig barátkoztunk. Most én is éreztem, hogy milyen jó dolog az esti testmozgás egy kisgazdaságban. (a nyuszkók meg köszönték szépen)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarul mondva nem aktuális a fahordás, mert már kidolgoztad magad. :-DDD

      Törlés
    2. Pipulka, ne hagyd annyiban! Főzni pl. tudna, vagy nem? Egy jó kaja a kalákamunka után, az is jól tud esni, szerintem :)

      Törlés
    3. Látod milyen igazad van! Hisz egy nagy szakáccsal van dolgunk. :-)

      Törlés
  5. Fát behordani nem., de forgács, seprésbe. nagyon jó vagyok...Hogy nincs forgács, se fűrészpor? az se baj... levél, virágszirom biztos van...De különben el sem tudok válni a seprűtől... hozzám van már nőve...Ugy hogy erről lemaradtam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem is forgács, de azért lesz utána szemét, viszont a fűből nem lehet összeseperni, ezért más módszert kell találnod Vera! :-D

      Törlés
    2. levél gereblye?én azzal szoktam...Sajnos nekem is gerinc dolgaim is vannak...
      a fóliába letérdeltem nagy nehezen... nem volt aki felsegítsen....

      Törlés
  6. Szóval jól jönne egy fahordó segítség???? :))))) Szép és kedves,csábító a csomagolás, a meghívás.:)))))
    Minden munkát vállalok, kivéve a nehéz emelést.Az a fránya gerinc,csigolyák nem hajlandóak már jól együttműködni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell sokat emelni egyszerre. Te pakolod egyenként a talicskába, én meg hátra tolom a színig. Ott megint egyesével kipakolod. :-) Így megfelel?

      Törlés
  7. Azóta már behordtátok :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem egészen. Eddig nem tülekedtek a jelentkezők :-) De ahogy apum mondta, ha naponta két talicskával behordok, őszre akkor is benn lesz. :-D

      Törlés

Web Statistics