2015. augusztus 6., csütörtök

Lurkószáj




Mami, mikor felébredsz, olyan leharcoltan nézel ki.


13 megjegyzés:

  1. :)
    Lefordítom:D "Mami, légyszi pihenj többet!"

    VálaszTörlés
  2. Mondhatjuk így is)))))))DDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Amikor a szabim alatt festettem,azt mondta aki tanított,hogy menjek szabira.:) Mondtam,hogy azon vagyok.:)

    VálaszTörlés
  4. Az a helyzet, hogy valóban nagyon ramatyul nézek ki ébredés után. :-D Ha sátorban alszok, akkor meg ráadásul reggelre benőnek a szemeim. Ahogy Mahi barátnőm kedvesen fogalmazta, olyanok lesznek, mint a bundáskenyér. :-)
    De hát hogy is mondja a nóta? Az aki szép, az reggel is szép... :-D

    VálaszTörlés
  5. Gyerek nem megmondja az igazat?,Ha dagadt a szemünk, az is leharcolt?,, nem de?Én alig látok ki reggelente...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is...
      Szép "szerelést "vettél... Legyen nagyon sok örömöd benne...Jó ha vágyik az ember valamire, és az beteljesül...

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm Vera! Remélem lesz benne sok örömem. Haza hoztam a csomagot, és ebben a bődületes hőségben itt flangáltam egy szál bugyiban meg a beülőben. :-) Teljesen fel vagyok dobódva!!

      Törlés
    3. Kell ilyen nap is....jó flangálást!

      Törlés
    4. Mára már kiflangáltam magam, hahaha. :-D Most már a sziklákon szeretnék flangálni a konyha helyett. Persze nem bugyiban. :-D

      Törlés

Web Statistics