2015. augusztus 2., vasárnap

Na így kell kéremszépen!




Gizi nénihez a napokban bekötötték a netet. Nagyon ügyes, okos néni különben, valaha könyvelő volt, csak így 85 évesen már elég rendesen remegnek a kezei. Néha attól félek, hogy kiesik a kezéből a pohár, vagy rálögyböli a lábára a forró vizet, ahogy viszi az asztalhoz a nescaféhoz.
Bevallom, nekem eleinte gondot jelentett gyors egymásutánban kétszer megnyomni az egeret, mikor tanultam gépezni.
Amint látható, Ő profi módon kezeli az unokájától örökölt laptopot.
Hajrá Gizi néni! :-)






10 megjegyzés:

  1. 44(!) évesen fogtam meg először az egeret - huu:) Jártam én mindenhol, már a földön is kerestem néha az egeret, a kattingatásról nem is beszélve.:))
    Szóval elismerésem a néninek! Ráadásul úgy nézem, az ő egerének elég kevés hely van azon az asztalon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kevés bizony, majd leesik. Gondolkodtunk is, hogy valami deszkával meg kéne nagyobbítani az asztalt. :-)

      Törlés
  2. Olyan megható az ilyen, és tényleg hajrá.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki!!!!!! Nekem is van egy 75 éves barátnőm, ő még fb-ozik is.:)))))) ÉS: smink nélkül -nagyon finoman-ki sem nyitja reggel az ajtót.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Gizi néni is fog hamarost fb-ozni. Azért vágott bele a netezésbe, hogy tudjon skypolni az unokáival, dédunokáival. :-)

      Törlés
  4. Nem látszik meg Gizi nénin a kora. Bizonyára nem is érzi magát annyinak.
    Így kell ezt csinálni!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig sok betegsége van és az élet sem kímélte. De valahogy annyira ügyesen lavírozik és panaszkodni se nagyon szokott, inkább csak úgy tényként közli, hogy azért ért ki olyan lassan az ajtóhoz mikor csöngettem, mert annyira fáj a dereka, hogy alig bírt felállni a fotelből.

      Törlés
  5. ÜÜgyes a néni. Bizony én is remegő kézzel kezdtem az egérrel az internetezést/ és nem azért mert beteg volt a kezem/...elmúltam már 50 mikor kezdtem, és azt gondoltam sosem tanulom meg... jjó most sem tudok sok mindent...Jó igy hogy tanulunk, akárhány évesek vagyunk, de hogy csak igy lehet tartani a családdal a kapcsolatot, az azért elszomorító...Tudom ez a kor hozza és ez a mostani rendszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem mi mindannyian remegő kézzel kezdtük. :-)
      A kapcsolatot korántsem csupán így tarják, sőt, de mivel messze laknak az unokák, dédunokák, így legalább naponta tudnak értekezni.

      Törlés

Web Statistics