2015. augusztus 7., péntek

Nooormális??





Szerdán felhív Laci, hogy itt meg ott látott akciósan. Oké, majd megnézem én is. Aztán ott ragadtam a gép előtt órákig keresgélve, tanulmányozva, mérlegelve, mint mikor a túrabotokat vettem.
Végül kiválasztottam, regisztráltam, kosárba raktam, de még mielőtt megnyomtam volna a megrendelés gombot, rácsörögtem Lacira és nagyon komolyan és nagyon szigorúan felhívtam a figyelmét:
-Ide figyelj, csak akkor rendelem meg, ha most becsületszavadat adod, hogy tényleg fogunk menni! Ha nem, akkor rajtad hajtom be az árát!
Megígérte, megnyomtam a gombot.
Attól kezdve másra se bírtam gondolni, de szerencsére ma már hozta is a posta, nem kellet belebolonduljak a várakozásba.
Mindig az öregotthonba kérem a csomagjaimat, mert ott éjjel-nappal van valaki, a lányok szívesen átveszik. Lehet mikor dobozolták a megrendelésem a cégnél, nem tudták elképzelni, miért van szüksége valakinek ilyesmire egy öregotthonban. :-)
Igaziból még én is gondolkodom, hogy most elment-e az eszem, hogy igen-igen közel az ötödik X-hez vagy Y-hoz, vagy nevezzük akárminek...... De hát mindig arra biztatják az embert, hogy valósítsa meg az álmait. Én pedig mindig erre vágytam, de nagyon! Bizony itt az utolsó előtti pillanat. S ha egy évig használhatom, akkor egy évig fogok neki örülni.
Ha pedig mégse jön össze, majd örökségül hagyom a cuccot a tériszonyos fiamra. :-)
És legfeljebb nem túl nyilvános helyekre megyek mászni, hogy ne röhögjenek ki a fiatalok. :-D




















13 megjegyzés:

  1. No, akkor hajrá! Sziklára fel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhéjjjjj! Már itt is volt Laci megszemlélni a vásárt és megittuk az áldomást! Most már csak kötélre kell összespórolnunk.
      Szerintem tiszta gyagya vagyok, de végtelenül boldog!!

      Törlés
  2. Hajrá Pipulka!!! Már várom az élménybeszámolóidat a megvalósított álmaidról! Ez nem az én sportom, de rajtad keresztül megismerkednék vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, köszi! :-) Hát egyelőre én is szeretnék megismerkedni vele. De a beszámolóktól nem menekedtek, ezt megígérhetem!
      Ha rajtam múlna, már holnap mennék, de még hibádzik pár dolog hozzá. Pl. a mászótársam dolgozik. Ez a legnagyobb hiba. :-D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Juj, én is ezt mondtam! De legalább százszor. :-) Láttál volna minket Lacival, mikor nézegettük az új szerzeményt, úgy örültünk, úgy ugráltunk mint a kisgyerekek. Hol ő bújt bele, hol én. :-D

      Törlés
  4. :) Izgalmas! Azért csak légy óvatos....
    Használd Egészséggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!! Ne izgulj, nem vagyok egy fejjel falba menős tipus. Ráadásul itt egymásra kell vigyázni, s ugye akkor az ember még sokkal jobban oda figyel. Remélem majd Laci is rám, hehe. :-)

      Törlés
    2. Ja, tényleg, ez nem is jutott eszembe, hogy itt össze vagytok kötve. Akkor nem aggódom:)

      Törlés
  5. Anyám!!!!! Mászni fogsz???? Ez igen! Nem szeretnék.:)

    Én is mindig a munkahelyemre kérem a csomagjaimat,ma is egy könyvet kaptam,általában azt .:) Bár a múlt héten kecsketejes szappanokat..:) Így nem kell külön elmenni a postára 2 nap múlva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalábbis minden vágyam ez huszonéves korom óta. Biztos emlékszel, mikor az ikertesómmal való megismerkedésről írtam, és ti valami szerelmi végkifejletre vártatok. :-)
      Hogy fogok-e, az még kiderül. Ha nem, akkor Laci bánja, mert nagyon megverem. :-D

      Törlés
  6. Sose késő! Vagy, jobb későn, mint sose! Ismerek olyat aki a 6. x közelében ismerkedett meg ezzel az eszközzel :)

    VálaszTörlés

Web Statistics