2015. december 13., vasárnap

A futóbajnok




Nagyon sokszor előfordul ahogy tekerek haza a bicajjal, már valahol az utcában vár Bödön macsek. Ilyenkor mikor meglát, elkezd szaladni a bringa mellett egészen hazáig. Nagyon vicces tud lenni.
Ma is ez történt. Már sötétben gurultam haza, mikor csatlakozott hozzám, én meg hangos szurkolással biztattam:
-Fuss! Fuss! Gyerünk, fuss! Ki lesz az első? Fuss!
Szaladt is becsülettel, de a kaputól fél méterre leállt.
-Óó, hát a célegyenesben adtad fel? Most én nyertem.




22 megjegyzés:

  1. Jól nevelt udvarias macska. Előre engedi a.... gazdit. :-)

    VálaszTörlés
  2. Fuss Forest, fuss - ez ugrott be. :-)
    Sportos egy macsekod van!

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz képest, hogy Bödön, elég jól tud futni :)

    Nem egy szokványos nevük van az állatkáidnak, az biztos: Tepertő és Bödön :) nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most pedig ki van gömbölyödve, akárcsak én. :-)
      Nem tudom miért, de marhára szeretek neveket adni. Sok cica volt már, falun sajnos eléggé hamar kopnak szegények. Szotyi, Zorró, Hecsedli, Kupak, a kutyák meg Bukfenc, Kolbász, Árnyék és most a kedves, okos Tepertő.

      Törlés
  4. Hagyott sikerélményhez jutni...most az egyszer :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán rendes volt tőle, igaz? Vannak még udvarias férfiak, nincs veszve a haza. :-D

      Törlés
    2. Mondjuk egy hatalmas blogtorta közös megevésével. :-D

      Törlés
    3. Ha torta, akkor én benne vagyok, tudod ;-) :)

      Törlés
    4. Majd Ozser megsüti, ő a főszakács.

      Törlés
    5. Nem tudom, mit szólna hozzá :D

      Törlés
  5. Engem is mindig várt..:)

    CSAK NEKED : nemzetközi hegynap : http://www.mediaklikk.hu/2015/12/04/ridikul-nemzetkozi-hegy-nap/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen jó érzés, ha így várják az embert az állatkái.

      Jéé, nem is tudtam, hogy van nemzetközi hegynap. Bár most már mindennek van napja. Kéne kijelölnünk egy nemzetközi blognapot is. :-)

      Törlés
    2. Ez jó ötlet! És mit csinálnánk a nemzetközi blognapon, hogyan ünnepelhetnénk?

      Törlés
  6. :-) Aztán milyen tortát szeretnétek? És hogyan és mikor lenne ez az egész?

    VálaszTörlés
  7. Milyen az a "bármilyen"? :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oroszrém, csokis, vaníliás, gesztenyés, dobos, epres, málnás....

      Törlés
    2. Pipulka, így ebben a sorrendben, igaz? :) :)

      Törlés
    3. A sorrendhez nem is igazán ragaszkodom, azt majd megszavazza a blognép :-D

      Törlés
    4. Hát nem is vagy telhetetlen :D

      Törlés

Web Statistics