2015. december 29., kedd

Eljött végre




a nap, hogy időm akadt megpucolni az egyik ablakot. Igaz, az ilyen öreg ablakok már túl szépek sehogy se lesznek, de azért néhány százalékkal nőtt az átláthatóság. :-D
No azért nem fényezem túl magam, mert nem tettem volna meg, ha nem szakad le a karnis és nem kell gipszelni meg visszafúrni. Így függöny nélkül még szembetűnőbb volt a kosz, hát ha karácsonyi nem is, de karácsony utáni ablakpucolás mégis csak lett. Fogalmam sincs más dolgozó asszonykák hogy oldják meg ezt a karácsonyi kipuccantást, de nekem mindig csak másoknál sikerül elrendezni a dolgokat, aztán kidőlök.
A gipszelés és fúrás nem az én érdemem, ne tessenek félreértésbe esni kedves olvasók! :-)





9 megjegyzés:

  1. Eszembesemjutottfélreérteni!! .-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig azt hittem.:-) Végülis olyan ügyesen tudok már bicajt szerelni, búvárszivattyút javítani meg szobát festeni, hogy talán a falfúrás se okozna olyan gondot, ha megtanulnám. :-D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerencsére az ilyen magamfajta különc háziasszonyoknak vagy inkább háziasszonytalanoknak is van hely a föld kerekén. :-D Az ablaknak meg édesmindegy, nem szólt semmit. :-)

      Törlés
    2. Nálam sem panaszkodott, vagy csak nem hallottam. :-D

      Törlés
    3. Nem sült az ablak? Nahát.:) Nálam sem.:)

      Törlés
  3. Hát nem sülhetett szegény, mert nem raktam be a sütőbe. :-D

    VálaszTörlés
  4. Van, van hely :) Ez az én nagy szerencsém is :)

    Egyébként nem jól kommunikáltad le. Azt kellett volna írni, hogy megkezdted a húsvéti nagytakarítást, és akkor kihúzhattad volna magad, hogy milyen fürge vagy!
    Persze, így is kihúzhatod magad :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fenébe, hogy nekem ez nem jutott eszembe! :-D

      Törlés

Web Statistics