2016. január 19., kedd

Haiku









Hószállingózás.
Az angyalok kacagva
párnacsatáznak.




11 megjegyzés:

  1. Pipulkásan jó!

    itt csak a mínuszok párnacsatáznak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is csak nagyon lassú hószállingózás volt délelőtt. Mire leértek a tollpihék az égből, megszelídültek. :-)

      Törlés
  2. :-)

    Éjjel ezt műveltem, nem tudtam aludni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatáztál a párnával? :-) Jaj, ha tudnád én hány éjjel teszem. Vagy inkább úgy kéne mondanom, hány éjjel nem teszem. És reggel hogy, de hogy tudnék aludni! Valami fordított világban kéne élnem.

      Törlés
    2. Mondhatjuk így is, mert tényleg nyomorgattam a párnákat. DE haikukat próbáltam alkotni, hátha elálmosodok. :-)

      Törlés
    3. Jaaaa! No az egész más. :-) És igazán jó elfoglaltság.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Éva! A kép különben egy ablak, de nem házon van, hanem egy régi, kiszuperált ablak a kerítés mellé téve az egyik kertben.

      Törlés
    2. Jöttem újra megnézni!:-) Most már tudom, hogy hol van:-), és megismétlem, hogy szép.

      Törlés
    3. Én meg örülök, ahányszor csak jössz. :-) !

      Törlés

Web Statistics