2016. január 17., vasárnap

Patakunk a nagy jégszobrász


























10 megjegyzés:

  1. Már fb-on megbeszéltük, de itt is mégegyszer, csodás képek. Különösen a második! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Van olyan olvasóm is, aki nem fb-tag, hát ide is felraktam őket. Szeretném, ha pl. Fodorka vagy Lenke vagy mások is látnák, akik csak itt olvasnak.
      Természetesen nekem is a jéggolyós a kedvenc. :-)

      Törlés
  2. Én is látom, nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig ennek annyira, de annyira örülök! Mert szeretlek így ismeretlenül is.

      Törlés
  3. Ez annyira, de annyira szép...

    VálaszTörlés
  4. Oh yeah !!! Valami ilyesmire gondoltam, bár kecsesebb, törékenyebb formákra, mondjuk egy eljegesedett fűszálra, vagy azokra a gyökerekre, de talán közelebbről nézve...
    Amúgy nálam az első a menő ! "A nagy varázsló keze, amint a vízbe ér, jéggé változtatja !" - ez lehetne a címe....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaki azt mondta arra a képre, hogy teknősfej jégszakállal. :-D

      Törlés
  5. Én is Fodorkához csatlakozom, de mindegyik csodaszép. Jó szemed volt, meglátni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Holdgyöngy! :-) Hát az ilyesmit nem olyan nehéz meglátni. Még csak különösebben keresni sem kellett.

      Törlés

Web Statistics