2016. január 19., kedd

Réka útja




Megismertem egy új blogot. Sajnos nem tudom itt megmutatni nektek egy hirtelen kattintással, mert zárt, de ez a linkje, ha netán valaki szeretne meghívót kérni.

https://rekautja.wordpress.com/


Egy igazán különleges lány írja, aki öt gyereket nevel és a lehető legtermészetesebb körülmények között él vezetékes víz, hűtő, mosógép és hasonlók nélkül, s otthon tanítja a lurkóit.
Nagyon érdekesnek találom, hogy már a harmadik sokgyerekes anyukával ismerkedek meg a blogvilágban, igaz mind különbözőek (a másik kettő Chanson és Hajnalfürdő).

No szóval ha valakit érdekel egy ilyen unicum blog, s nem kritizálás vagy szörnyülködés szándékával menne oda (ezért lett zárt) biztatlak benneteket, hogy kérjetek bebocsátást Rékától!




4 megjegyzés:

  1. ismerem Rékát, még a Boldogszer-es idejéből az akkori férjével kezdődő életükkel, akkor még nyitott volt a blogjuk, (egyébként a fb-on is ír) már amikor netközelbe kerül...
    azt viszont nem tudtam, hogy chanson is sokgyerekes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is a fb-on láttam a napokban, hogy van blogja és bekéretőztem. Azelőtt nem ismertem.
      Bizony, Chnasonnak is van egy pár lurkója, csak neki a legkisebb is már nyolcadikas.

      Törlés
    2. Én is ismerem őket, tetszik, ahogy élnek, bár jómagam ennél sokkal jobban szeretem a "kényelmet". Tudom, milyen fürdő, meleg víz nélkül, tűzhely nélkül. De talán épp ezért, annyira örülök, hogy mára vannak.

      Törlés
  2. Sziasztok, kis fáziskéséssel reagálok, most láttam csak ezt a bejegyzést
    Köszi, ha olvastok
    Most már nekem is van mosógépem és kádam is. De a budi maradt :)
    Katalin, mi hol s mikor találkoztunk?

    VálaszTörlés

Web Statistics