2016. március 23., szerda

Képeslap




Azt hiszem már hagyománnyá vált, hogy ha valamelyikünk utazik valahová, akkor képeslapot küld onnan a másiknak. Ez olyan jó, kedves, és kicsit nosztaligkus dolog is a sok online-oskodás közepette.
Most is megérkezett a csodás, Arany utcácskás képeslap, aminek nagyon megörültem, s mikor a záró mondatot elolvastam, teljesen meghatódtam, elaléltam, elpirultam és büszkén kihúztam magam:

" Drága gyönyörű
ölellek
Katici"

Aztán néhány másodperc múlva összezavarodtam, és tüzetesebben megvizsgálva rájöttem, hogy a
"D " az "P".

Kicsit elszomorodtam ugyan hirtelen, de ez nem tartott vissza, hogy hahótázva mutassam meg  kolléganőimnek nagy leégésemet. :-D






10 megjegyzés:

  1. hangosan felvihogtam itt hajnali magányomban!!!
    te drága lököttnőszemély!!:)))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én hogy röhögtem, mikor rájöttem a tévedésre. :-D

      Törlés
  2. Gondoltad, hogy udvarolni akarok Neked? (hihihi) Akár írhattam volna azt is, mert nekem gyönyörű vagy!
    Lehet, ez amolyan freudi "áthallás" volt :)
    Mivel a tollam kifogyott, beszáradt a hosszú vonatozás alatt vagy egyszerűen olyat tettem a táskámba, ami már nem is fogott és útitársamnál sem volt, a posta ablaknál kellett megírnom gyorsan-gyorsan a képeslapot, mert nem lehetett tudni, hol találunk újabb lehetőséget a feladásra. Nagy zavaromban, hátam mögött a sorral, így tudtam odafirkantani.
    (És ez... ááá... nem magyarázkodás akar lenni a zilált macskakaparás miatt ;-):))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem udvarlásra gondoltam, csak arra, hogy nagyon hiányzom neked Prágában és imigyen is kifejezed örökbarátnőséged. :-)
      Magyarázkodásnak nincs helye, punktum.:-P

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Minden napra jut valami vihogni való. Ha nem, akkor keresünk. :-D

      Törlés
  4. Én se tudok akkor olvasni? bizony- bizony én is drágának olvastam és annak is látom....
    erről jut eszembe... anno... a cégnél mikor az udvaron átmentem, mindig cumiraktárt olvastam a .......... Gumiraktár helyett...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cumiraktár. :-D Elképzelek egy nagy hodályt tele-tele-tele cumikkal. :-D

      Törlés

Web Statistics