2017. április 4., kedd

Hazajáró




Ma  itt jártak Ipolytölgyesen Hazajáróék közönségtalálkozón. Az estet az Ipolymenti Vállalkozók Klubja szervezte, s nekem főnökasszonyom segítségével sikerült eljutnom, aki szívesen elvitt kocsival. Ők a férjével nemrég jártak egy ilyen közönségtalálkozón, de ugyanolyan élvezettel hallgatta most is, és olyan jóízűeket kacagott, hogy már csak azért is érdemes volt elmenni. Annyira természetes, oldott és közvetlen volt a légkör.
A fiúk elmesélték hogy az egész műsor közös börzsönyi túrázásokból indult, ugyanis Oszi váci, Sanyi pedig tesmagi, mindkettő itt van a közelben, s így nekik az külön öröm, ha erre a vidékre hívják meg őket, hisz szűkebb hazájuk.
Nagyon sok humoros pillanat volt és persze sok megható is. Repkedtek a különböző poénok és ez képekkel is alá volt támasztva, amiket a háttérben kivetítettek.
Pl. elmesélték, hogy Érsekcsanádon is jártak, ahol él két ember, az egyiket épp Kenyeres Oszkárnak, a másikat épp Jakab Sándornak hívják, az egyik részeges, a másik bolond. Mikor ki lett plakátolva a közönségtalálkozó, azok az ott lakó emberek akik nem ismerik a műsort elkezdtek lázadozni, hogy miféle dolog ez, hogy az a két semmirekellő falubéli tart előadást. :-D
Egy másik eset ami nekem még különösen kedves volt, mikor egy helyen betértek egy vegyesboltba, hogy megkérdezzék az eladót merre van a tájház, s a hölgy kis türelemre kérte őket, hogy mindjárt megmutatja, még pár perc van hátra a kedvenc sorozatából. S az a sorozat Mit ad Isten, nem a Szulejmán volt, hanem a Hazajáró.  :-) Készült is fénykép róla, ahogy a sok áru között ott a TV készülék és a hölgy nézi a műsort.
Még a kezdés előtt volt egy kis szendvicsezés, üdítőzés is, ahol a beszélgetések között felfigyeltem rá, hogy Oszi Szőrmestert emlegeti. Nagyon várták volna őt a fiúk, de aztán Oszi megadóan legyintett: Úgyse jön el! Pedig szerepelt az egyik részben, ő volt a túravezető. Nagyon jó ember. Majd ha az ő falujába szervezünk közönségtalálkozót, talán akkor ott lesz.

No ezt se mondhatja el mindenki magáról, hogy Hazajáróék hiányolják a személyét a közönségtalálkozóról. :-)








4 megjegyzés:

  1. Na látod! csak sikerült eljutnod egy Hazajárós közönségtalálkozóra! tavaly, mikor írtam róla, hogy megyek, azt mondtad Neked nem lesz olyan szerencséd, hogy lásd őket valaha is. Úgy örülök neki, hogy mégis ott lehettél!!!
    Ugye milyen aranyosak? én sem tudnám megunni őket, a személyüket sem, meg a műsorukat sem :) annyira jó fejek és tényleg nagyon közvetlenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátvalóban nem gondoltam, hogy sikerül. Főnökasszonyomnak köszönhetem, mert olyan időpontban buszok már nem járnak, bicajjal meg messze van sötétben, este hazakarikázni.
      Ha rajtam múlna, akár ma vagy holnap is újra szívesen végighallgatnám őket. :-)

      Törlés
  2. De jó, hogy el tudtál menni!!! Áldassanak a főnökasszonyok! (Enyém is, aki hív magával mindenhova :)
    Nagyon tetszik ez a sorozat, bár csak párat láttam belőle, de azt éppen igen, amiben Szőrmester is kalauzolta a csoportot. Milyen jóleső, hogy így számon tartották. Valahogy még nekem is jó érzés, pedig tk. nem is ismerem Szőrmestert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, áldassék a főnökasszonyok neve! Így is meg úgy is, mindenképp, nekem nagyon jó főnököm van, mindenkinek ilyet kívánok!
      Ha nem is ismered, de mégis ismered Szőrmestert, hisz a blogvilágban sok mindenkit nem ismerünk személyesen, mégis olyan, mintha a barátunk lenne. nekem is tetszett, hogy így felemlegették őt a fiúk, pedig hány meg hány emberrel kerülnek kapcsolatba a részek készítése kapcsán.
      Amúgy én is csak netről látom, mert ugye nincs TV-m, de ha kedvem támad kikeresek egy részt és megnézem.

      Törlés

Web Statistics