2017. június 16., péntek

Kata szösszenete




Mászópajti feleségének, Katának a fb oldalán olvastam tegnap ezt a jópofa kis írást, és engedélyt kértem tőle az itteni megosztásra. Mondtam neki, ír még vagy negyven ilyet és kiadhat egy könyvet Kata félpercesei címmel. :-)







"Hazafelé utazom, hangos vidéki idill a buszon. Egyik megállóban a sofőr vesz két doboz kiskacsát. A busz zajában keveredik a nevetgélés, beszélgetés meg a csipogás. Szétnézek, hátha statiszta lettem egy Kusturica filmben. "




10 megjegyzés:

  1. Jót nevettem. Meg is kellene nézni a filmjeit, ismét.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó!!! Támogatom a könyv ötletet :)

    VálaszTörlés
  3. :D Magyarország egyébként tenyleg.bővelkedik az ilyen szitukban. (Nekem az írek között semmi effeleben nem lehetne részem) Pl.Budapest, XI. ker, álmos, árnyas utcácska, ezer éves fodrászat, előtte a festett fapadon cigiző, beszélgető nők, csavarókkal a hajukban... Ezek (is) jaj, de hiányoznak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes! Nekem az írek legalább annyi, és olyan történettel "adóznak"! Pont olyanok mint a magyarok, csak udvariasabbak.

      Törlés
  4. emlegettelek vasárnap: Diósjenőn voltunk szentjánosbogár-nézésen,
    szépek az erdők-hegyek arrafelé:)♥

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Még élek, csak kiiktattak egy időre a forgalomból,Majd előrekülök ha Isten is megsegít,

      Törlés

Web Statistics