2015. július 27., hétfő

Még ilyet!





Pénteken a szomszéd faluban jártam a barátnőm férjét és a 90 éves Ernő bácsit megnyírni.
Sajnos elég ritkán találkozunk, csak így fodrászkodások alkalmával, de ilyenkor jól kidumáljuk magunkat. Az ismeretség még a fodrászüzletből származik évekkel ezelőttről.
Mikor hozzájuk megyek, hazafelé úgy felpakol, mintha legalábbis a lányuk lennék. Most is így történt. Lekvár, szörp, alma, cékla, mángold, roskadozott a szatyrom. Hirtelen még egy üveg pezsgőt is  a kezembe nyomott. Hiába tiltakoztam, azt mondta nekik sok van. Sok van??
Már készülődtem hazafelé, mikor eszembe jutott ez a csuda eset, ami az öregotthon előtt történt.
-Képzeld!-kezdtem mesélni nagy lelkesen- Valamelyik nap a kolléganőm mondja, hogy leült az öregotthon előtt egy...
-pécsi házaspár-vágott közbe.
Hirtelen megzavarodva, kerek szemekkel néztem rá:
-Már meséltem...?
De közben tudtam, hogy nem mesélhettem, hisz rég nem találkoztunk ez pedig most történt a napokban.
Vigyorog, vigyorog, nekem pedig halvány fény kezdett derengeni az agyamban:
-Te olvasod a blogomat???
Hirtelen csak tátogni tudtam, mindketten nevettünk, aztán oda vezényelt a gép elé.
-Nézd meg, itt van a kedvenceim közt, napjában háromszor is rákattintok, hogy írt-e már, írt-e már?
Akkor aztán rájöttem, hogy ahaa, jó múltkor mutattam neki a márciusi kiránduláson készült képeket a kidőlt fákról, ő meg szépen elraktározta a címet és azóta folyamatos látogatóm, de nem szólt volna, vagy nem írt volna egy kukkot sem. :-) Még a lányának is megadta a blog címét.
-Mióta láttam, hogy berendezted a teraszodat, őrizgetem a pezsgőt, hogy majd megidd ott valakivel.

Most rá is kattintott a kedvencek között, hogy lássam, valóban igazat mondott, mire előjött a Tanka című bejegyzésem. Erre már az ott ülő férje is felkapta a fejét:
-Micsoda? Tanga?

:-D


18 megjegyzés:

  1. Jaj, te Pipulka... Híres ember vagy na! Meg annyira szerethető... Ha egyszer találkozunk, én bizony addig el nem engedlek magam mellől, míg nem adsz egy autogramot! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez aztán a népszerűség!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan interjút kérnek tőlem a Kiskegyedbe. :-DD

      Törlés
    2. :)) még azt is megérhetjük :)

      Törlés
  3. Szép jóreggelt kívánok Pécsről!)
    Nem olyan régen találtam rá a blogodra, de nagyon szívesen olvasom az írásaidat, nagyon jó a stílusod, és az írásaidon teljesen átjön a kedvességed, kellemes életszemléleted....)
    Jó lehet a társaságodba lenni!)
    Én is mindig alig várom az újjabb írásaidat, fotóidat!)
    További nagyon szép napot és hetet kívánok Neked sok szeretettel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andrea! Köszönöm kedves szavaidat! Micsoda dömping van itt kérem Pécsről! :-) Nem hiába a szívem csücske város 18 éves korom óta.
      Olyan jól esik, hogy jelentkeztél!

      Törlés
  4. Kedves Pipulka! Néhány hónapja én is csendes olvasód vagyok. Tetszik életvidám, őszinte stílusod, szeretem olvasni írásaidat, és nézegetni hangulatos képeidet! Köszönöm a lehetőséget :) Hédi Paksról

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves Hédi! Csuda klassz, hogy bújnak sorban elő az emberkék, akik olvasnak! Még ilyen meglepetést! Valóban szoktam látni Paksot is a kis térképen. Légy üdvözölve nálam és érezd jól magad továbbra is! :-)

      Törlés
  5. Kedves Pipulka, és Börzsönykedvelők! Bevallom inspirált ez a kis hírverés, hogy iparkodjak megírni három napos börzsönyi barangolásunk hiteles történetét! Itt található:
    https://vanmasikmenetszel.wordpress.com/2015/07/27/vandoruton-a-borzsonyben/

    VálaszTörlés
  6. Gondolom olyan helyen laksz, ahol mindenki ismeri mindenkit...Elég ha egy emberke tud valamit... És nem baj... jó olvasni... és látod?,,, milyen sok "idevalósi is olvas?mármint Baranya megyéből....További szép napokat!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont az a vicces, hogy helyből nem is olvas senki, még a kolléganőim se tudták, hogy van blogom, mígnem egyikük nagynénje véletlenül rám talált és kikövetkeztette, hogy az unokahúga kolléganője lehetek. De ő nem itt lakik. :-) Kicsi falu valóban, de akik közt én mozgom, azt se tudják, hogy létezik olyan, hogy blog. Az "inter"-t vagy a "pészmék"-et már van aki tudja, de hogy blog! :-)
      Pécsről már lassan egész rajongótáborom lesz. :-)

      Törlés

Web Statistics