2015. július 7., kedd

A lila bugyi esete Tóth Mari helyett Pipulkával





Hiába voltam ma szabadnapos, ki sem merészkedtem szinte egész nap a házból, nem kívánkoztam én hegyre meg sehová, bár terveztem ezt-azt, mielőtt beütött ez a hőség. Elég lesz az elkövetkező napokban nyomni a bicajt, most inkább lustulok.
Csak este indultam el Tepertővel, mikor nagyjából elviselhető lett a meleg. A patakban már alig-alig folydogál a víz, így mederjáró kalandsétára mentünk. Bepakoltam Kobak tengeri úszócipőjét is a kis tatyókába, bár be kell vallanom, Tepertő meztélláb ügyesebben mozgott a mederben, mint én a tapadós talpú cipellőkben. A szoknyám felgyűrtem, mint Iluska a mosáshoz. Igaz egy idő után a popsiig felhúzott szoknya is vizes lett, mert hát ugye nekem le kell guggolni, meg mindenféle pózokat felvenni a fényképezéshez. A végén már a bugyim is elázott de sebaj.





















































Az enyves éger gyökérzete  egy külön világ. Sajnos a homály miatt már nem tudtam túl jó képeket készíteni, de azért talán így is látszik, milyen szívósan harcol a vízért. Növés közben sokszor még a patak köveit is magáévá teszi és örök rabságban tartja.


















Miután kikászálódtunk a mederből, megszabadultam a vizes cipőktől, s a kis tatyóban talált hímzett keszkenővel lábat törültem. :-) Fényképeztem még néhány virágocskát, aztán immár a patak melletti ösvényen indultunk vissza. A bugyim elég hidegnek bizonyult, úgyhogy rövidesen attól is megszabadultam, és a centrifugális erőt felhasználva, ujjamon pörgetve próbáltam szárítani miközben bandukoltunk. Nem sok sikerrel. :-D
Gyönyörű este volt, teljesen belefeledkeztem, aztán egyszer csak hirtelen hiányérzetem támadt. Néztem jobbra-balra, aztán rájöttem, hogy hoppá, elhagytam valahol a bugyim.  Visszakozt csináltam,  s hamarost ott orgonalilállott az ösvényen a vizes ruhadarab.  Még jó, hogy nem nagyon járnak erre, mert senki nem mosta volna rólam le, hogy bepisiltem, s a pórul járt bugyit mosás helyett inkább kihajítottam az útszélre. :-D 
A napocskának is tetszhetett az eset, mert hatalmas vörös mosollyal búcsúzott mára.































20 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek az égergyökeres fotók is, de a 6. a kedvencem és a gyökerektől átölelt kő. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is annyira tetszett a kő. Volt több ilyen is. Egyszer nappal meg kéne ismételni a mederjárást és újra fényképezni.

      Törlés
  2. De gyönyörű helyen élsz!Nekem innen az Alföld déli végéről ez a patak, maga az egész környék egy csoda!:)
    Nemrég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik!:)
    Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mariann, nagyon örülök neked! Én is laposon születtem, ha nem is annyira mint te, talán ezért is tudom különösen értékelni a környéket.

      Törlés
  3. a nyálam csorogott, milyen meseszépséges helyen lehetsz,
    imádom a képeidet,
    különösen a második nagyon különleges, szép a táj, és egy habokból kikelt sátánivilágító szemű fenevad....:))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Te Pipulka, ha jól emlékszem, az a Noszty fiú esete volt, nem lila bugyié... :-P
    Egyébként megérte kicsit eláznod, mert a fotók magukért beszélnek. :-)))

    Nem is értem, Zolival mindig nézelődünk, hová mehetnénk el pár napra csak kettesben, s én arra felétek nagyon szeretnék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy jól emlékszel, de itt Pipulkával volt az eset, nem Tóth Marival. :-D Ha szeretitek az erdőt, ide aztán igazán jöhettek. Persze strandolni is lehet, ha úgy tartja kedvetek. Szállás is van többféle, a sátrazástól kezdve a saját medencés panzióig. Csak rajtatok áll! :-)

      Törlés
    2. Egyébként vártam a lila bugyiról is a fotót a cipők után... A cím után valami fodros csipkés kisnadrágosat... :-)))

      Törlés
    3. én is
      valami olyasfélét, :)))))))))))))))))

      Törlés
    4. Hahaha, hát ez olyan sima piaci pamutbugyi. Olyanokat hordok, másfélét el se tudnék viselni. Egyedül az orgonalila színe különleges a többi fehér meg szürke mellett. :-D

      Törlés
  5. És a sok remek fotó közt még egy szexi képet (az 5.kép) is sikerült becsempészned! Na ez olyan.....:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bruhahaha! Szexi alatt a mozgásban lévő szőrös hátat, vagy a mozgásban lévő pipaszár lábat érted? :-D
      És nem a bugyira reagáltál?! Ez hihetetlen, te blogtalis bugyiszakértő! :-D

      Törlés
    2. Mindenkit lázba hoz nemtől függetlenül ez a bugyi dolog... :-D

      Törlés
    3. Csak alkalmaztam a mai divatot. Hangzatos címre ugranak az emberek. :-D

      Törlés
  6. Hát nem is a mozgásban lévő kutya hátat. Tee! Miért is kellett volna nekem arra a lila bugyira reagálnom?????
    Még hogy szakértő! Közöm nem volt ahhoz a blogtalis bugyihoz! :-)Öreg vagyok én már ahhoz! :-D Persze ezt nem én állítom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt közöd???? Még a csillagokat is képes volnál letagadni az égről! Hát ki mondta Viczeleknének a méretet, ha nem te? :-D

      Törlés
    2. Vagy netán te a bokorban talált bikini alsóra gondoltál, hogy nincs hozzá semmi közöd? Mert ahhoz beismerem, lehet valóban nem volt. (Bááár, ki tudja....) De az én bugyivásárlásomhoz igenis volt!

      Törlés

Web Statistics