2013. december 14., szombat

Budapest, Rákóczi út 6. Mackó Játékbolt kirakata (1959)










7 megjegyzés:

  1. órákig el tudnám nézni ezt a fotót, de jó, hol lelted?

    VálaszTörlés
  2. Ilyen szalmával tömött mackója nagynénémnek volt, nekem már nem, de a kislány, mintha én lennék. Volt ilyen kabátom, ilyen pilóta sapkám, (képem s van róla), talán csak a hajam nem volt így eltűrve, belógott a homlokomra...és valószínűleg pont így ácsorogtam vágyakozón a kirakat előtt, ha néha-néha bejutottam a városba.
    Egyik nap kimentem az adventi vásárunkra. Van egy fal, ahova gyerekek felírhatják a kívánságukat karácsonyra. Többen kérenek laptopot, tablet-et,(az egyik gyerkőc még azt is oda írta, hogy Samsung, közepes méret), okos telefont, mini galaxy 2-t,...meg ilyeneket. Hol van ez már a pipázó Popey vagy a szalmával kitömött mackótól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Én is magamat láttam a képben. :-)
      A tesómnak még volt igazi szalma mackója, brummogott is.

      Törlés
  3. Ti ilyen vének vagytok? Mi az a pilóta sapka?:)))

    VálaszTörlés
  4. Viczelek, most mit szólsz? :)) Vének, mint az országút :)
    Pilóta sapka: hát ilyesmi, mint itt a képen: van egy kis sildje és fül alatt meg lehet kötni. Vagy rosszul tudom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két válaszom is elszállt... egyik pedig jobb volt mint a másik....

      Törlés

Web Statistics