2014. február 20., csütörtök

Nagypapa




Az orvos csalódottan rázta meg fejét. Betegén a javulás legkisebb jele sem látszott. Immár tíz napja, hogy az idős úr semmiféle gyógykezelésre nem reagált. Úgy tűnt, ereje sincs már, hogy az életéért küzdjön. Elfáradt, beletörődött sorsába.

Másnap az orvos ismét megrázta a fejét, ám ezúttal a meglepetéstől. Az idős úr minden életfunkciója a normális értéket mutatta. Párnájára támaszkodva ült azágyon, teljesen visszanyerve egészséges színét.
- Mi történt Önnel? - kérdezte az orvos. - Tegnap már teljesen feladtuk a reményt, most pedig minden tökéletesen működik.
Az öregúr mosolyogva bólintott.
- Igaza van, doktor úr, tegnap valami történt: meglátogatott az unokám, és azt mondta nekem: "Nagypapa, gyorsan haza kell jönnöd, mert elromlott a biciklim!


( Bruno Ferraro)

12 megjegyzés:

  1. Szép!
    Mekkora ereje van az akaratnak! És persze ahhoz elengedhetetlen a motiváció. De (tudom) egy unoka kívánságánál nagyobb abból is kevés van ám!

    VálaszTörlés
  2. Bizonybizony! Már kilenc éves les hamarosan. Természetesen a leg-leg-leg... :-)
    Eredetileg úgy terveztem, hogy ennyi idős koromra már dédapa leszek, és akkor lehettem volna majd ük is, de szép már soha. Pedig szép lett volna...

    VálaszTörlés
  3. No akkor Isten éltesse a kislurkót sokáig, és persze Téged is! :-)
    Én tán még a nagymamaságot se érem meg, pedig biztos klassz lehet.

    VálaszTörlés
  4. Te száz évig fogsz élni, és nyugi a világvége addig nem jön el. A többi Rajtad (is) múlik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont hogy remélem a világvége már hamar eljön. :-)
      Anyukámról is azt hittem száz évig fog élni, aztán hetvennél úgy döntött, hogy három hónap leforgása alatt itt hagy bennünket. :-( Kobak nem is igazán emlékszik rá.
      Különben sem szeretnék addig élni, legfeljebb ha egészséges leszek. De még úgyse igazán jó, én ezt látom, mert a családnak nincs ideje rád, a kortársak mind kihullanak mellőled, és egyedül maradsz, mint az ujjam

      Törlés
    2. Né má', nekünk itten van a blog! Amíg a képernyőt látjuk, hogy is maradhatnánk egyedül?
      stali

      Törlés
    3. Igen, mi ilyen szempontból már szerencsésebbek vagyunk, de azért a személyes találkozásokat semmiképp nem pótolhatja.

      Törlés
  5. Na már! Neked csak egy ujjad van???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihihi, akkor mint a fejem. :-) Már késő volt, nem bírtam gondolkodni. :-DDDD

      Törlés
    2. Egy fejjel nehéz is. Ezt tanították nekem a sárkányképzőben.

      Törlés
    3. És a drága kedves Süsü?

      Törlés

Web Statistics