2014. március 11., kedd

Hiányzik






Sokszor nagyon hiányzik a freeblog. Eszembe jutnak egyes dolgok, pl. egy fantasztikus túra holdnézőbe a Csóványosra, a gólyaruha varrás, a haikus díjátadó ünnepség, havasi cincérek, szarvasbőgés hallgatás, vagy úszás az Ipolyban, s a mindezekhez kapcsolódó fotók, s olyankor úgy de úgy szeretném visszanézni, visszaolvasni, meglesni a régi kommenteket....de nem lehet. A hagyományos papír napló úgy tűnik maradandóbb lett volna.
Ma két éve jártunk Alcsúton hóvirágot őrizni, ó, bár elolvashatnám az ottani élményekről írtakat, olyan nagyon jól esne. Annyira szép emlék, annyira jól éreztem magam. Bárcsak két évvel ezelőtt lenne!











7 megjegyzés:

  1. Szerintem emlékezel te annak minden pillanatára. :-) Az írás lehet eltűnik de az emlék ott marad az emberben. Több kép is volt abban a bejegyzésben melyre emlékezem valamelyest én is. (Ozser)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy most még emlékezem, de idővel majd bizonyára már nem annyira. Ahogy most rácsodálkozok egy-egy 9-10 évvel ezelőtti dologra, hogy jé, ha ezt nem írtam volna le, már elúszott volna az idő folyamán. (pl. Kobak mondásai)
      Meg úgy egyáltalán, egyszerűen jól esne visszaolvasva emlékezni.
      A haikus díjátadón elhangzott dolog is oly értékesek voltak, de már nem tudnám úgy elmesélni, mint akkor, X éve.
      A kommentekre meg végképp nem emlékszem.

      És bizony volt több kép is, sokkal több. :-(

      Törlés
  2. Nekem sikerült időben kimentenem az összes írásomat mindenestül. Aztán voltak pillanatok (amikor talán véletlenül) de ismét látható lett a freeblog, és akkor sikerült róla néhány barátomét is lementeni. Bízzunk benne, hogy akinek a tulajdonában vannak a szervere, talán akaratlanul is, de még üzembehelyezi őket, és akkor azonnal nekiugrunk a mentésnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én nem értek hozzá, hogy kell menteni. Ha netán előkerülne még valaha, segítesz?

      Törlés
  3. Sosem jártam hóvirágos" birodalomban!!!! De milyen csodás....
    Minden jót Pipulka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor épp itt az ideje egy alcsúti családi kirándulásnak! Ne hagyjátok ki semmiképp, mert csodás hely!

      Törlés

Web Statistics