2014. május 14., szerda

Gesztenye
























4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Haaaa! :-)
      Nekem az a muris, hogy mikor Katicinél voltam, ott már akkor virágzott. Hiába no, az mediterrán, ez meg az északi sark. :-) Te meg középen vagy. :-)

      Törlés
  2. Amikor az iskolában róla tanultunk, az én névmemóriám megadta magát, és az addigi rosszalkodás után (talán a dallamossága miatt) ez vált a kedvencemmé. (először) Aesculus hippocastanum. Még kimondani is csodás! Hát még amikor meghallottam, hogy a szappanfafélék családjába tartozik! ((Sapindaceae) Ez még a Catalpa bignoioidest is verte nálam... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép-szép, de én ezek után sem fogom tudni megjegyezni valószínűleg. :-))) Nekem csak marad gesztenye.
      Szappanfa, úgyhogy használom is mosáshoz.

      Törlés

Web Statistics