2015. szeptember 20., vasárnap

Kattintgatós tanulmányséta





Szóval volt egy nap odautazás, egy nap kirándulás, egy nap városnézés, aztán a következő hőgutás napot gyakorlatilag végig aludtuk, az utolsóra egy séta maradt a Malomvölgyi-tő körül.
Ha az ember több időt tölt Pécsen, mindenképp érdemes ide kijönni, ha pedig az ember Pécsen lakik, akkor meg különösen. Akár egész napra pokróccal, uzsonnával, netán horgászbottal. :-)
Hétköznap lévén most nem volt túl sok ember, amit nem is bántunk, mert olyan csend és béke vett minket körül, hogy csak na. Sok-sok időt elbogarásztunk, mindenféle képeket készítettünk és egyikünk sem sürgette soha a másikat. Egyikünk ezt vett észre, másikunk azt, vagy mindketten ugyanazt. Annyira élveztem, hogy tényleg mindenféle sietés nélkül úgy és annyit fotózgathattam kedvemre, amennyit csak akartam. Téma pedig igazán akadt bőven.


Ilyennek láttuk a tavat, mikor megérkeztünk









Aztán csak jöttek sorra a kisebb-nagyobb csodák
























Egy csepp ősz




Hosszan el lehet üldögélni



Hallgat a Tiszapart....ööö...vagyis izé, na...




Egy kidőlt fa gyökerén száz meg száz kisebb-nagyobb kagylót bámulhattunk meg








.....s néztem, hogy úszik el az alma(héj)




Kukucs, kibújtam



Süsü kedvencével néhol vastagon teli volt a föld








Szeptemberi festmény



Elkezdődött



Vajon hová vezet az alagűt?




Már csak röpke másfél óra, és megcsókollak szívem!







Akit Katici csak tisztes távolságból szemlélt :-)




Közös legelészés



Egy munkájában mélyen elmerült horgász :-)




Bárányfelhős tó kacsalábak alatt




Amott távolban a Mecsek





13 megjegyzés:

  1. a képeid egytől egyig szenzációsak. mániám, hogy kiválasztok mindig egy legjobbat a képek közül, de most nem tudok :)

    nem csodálom, hogy Katici csak messziről szemlélte a siklót (az volt?) én sem szeretem a csúszómászókat...

    csak úgy halkan kérdezem: a pecás pózáról mi jutott eszetekbe? egy billentés lehetősége nem ?? :) vagy nem vagytok ennyire rosszak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szoktam kedvencet választani időnként. :-) Van, hogy sajátból is. Ebben tán az almás, a szeptemberi festmény meg a kacsák. Talán.
      Sikló volt, és épp csak picike.
      A bácsi csak egyszerűen mulatságos volt, ahogy annyira hosszan lehajolva dolgozott valamin a pecabotjával. Még a popója csíkja is kilátszott, annyira hajolt. No ez a képen épp nem látszik. :-D

      Törlés
  2. Hú, de jók!!! A szeptemberi festmény különösen tetszik :) de a kacsás is milyen szép tiszta lett és a szöges, a lepkés, az almás... A horgászosról inkább nem szólok :) Mindig meg tudsz nevettetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ott helyben kicsiben sose tudom még mi lesz majd ha monitorra kerül egy kép. Ezért is mutogattam neked izgatottan egyet-egyet, hogy jaj, vajon milyen lesz. :-D
      A horgászos feltétlen kellett, különben túl romantikus lenne a bejegyzés. :-D

      Törlés
    2. Ez de jólesett!:) Kicsit átéltem Veletek ezt a csöndet és békét. Ugye-ugye: a csodákhoz idő kell.
      Amúgy nem értem, mi a gond a horgásszal?:) Szerintem pont annyira romantikus, mint a többi...ahogy belefeledkezik! Szerintem szuper!:)

      Törlés
  3. A 2.kép padjára szívesen odaköltöznék.:))))))
    A kacsás fotó-is- csodás !!!!♥
    A sikló nem kedvenc,jajj.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd húzunk neked sátrat a pad fölé. :-)
      Ó, szegény kis siklógyereket senki se szereti.

      Törlés
  4. Gyönyörű fotók...mind egytől egyig.".Azzééééééé" jó gép is kell ám hozzá... köszi a képeket..
    nem tudok választani a képek közt... de majd elmegyek megnézem..és akkor referálok...
    Egyébként mind nagyon jól sikerült fotó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp menj el megnézni! Érdemes.
      A gépem semmi különös, egyszerű kis automata, csak van néhány kedvenc funkcióm rajta, igaziból azokba beleszerettem és leragadtam náluk. :-)

      Törlés
  5. Drága Pipulka, valami gyönyörűek ezek a fotók... Óóó, csak ámulok. Annyira jól átadják a hangulatot, mindent... :-) ♥

    VálaszTörlés
  6. Kedvem kerekedett, hogy újra elmenjek - hiszen évek óta nem jártam arra - pedig hetente ott vagyok a közelében. Remélem, a hosszú nyár utolsó dobása nem az lesz, hogy elmarad az ősz ?? Márpedig, ha nem marad el, akkor biztos kimegyek én is egy kellemes napos délutánon. Tényleg szép az a tó, és tényleg szépek a fotóid ! A "Távolban a Mecsek"-et jó hogy betetted, abból lehet megítélni kb. hol is van ez a tó. Nincs ám a világ végén, még városi busszal is megközelíthető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nincs messze. Mi gyalog mentünk ki. :-) Csak rajta hát!

      Törlés

Web Statistics