2016. május 11., szerda

Plusz egy



költői kérdés, ami tegnap kimaradt. :-)
-Vajon miért van az, hogy a buszvégállomáson egy városban-nem tanyán, nem falun- a tájékoztató táblán a menetrendben egyértelműen fel van tüntetve egy busz, többen is várunk rá az esőben, mikor véletlenül kiderül, hogy olyan busz egyáltalán nem is létezik? És vajon miért fordul ez velem egy másik napon egy másik busznál is ugyenezen a helyen, ahol ráadásul nem félóránként járnak a buszok.



5 megjegyzés:

  1. bár költői, de káromkodok helyetted, mert minden magyar közlekedőeszköz ilyen flegma, nemtörődöm, ostoba, bárgyú....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most felvettem a dühös arcom és írtam a Volánnak egy panaszos email-t "egy haragos utas" jelzővel megspékelve az aláírásomat. :-D Gondolom úgy meg fognak ijedni, hogy azonnal kiszállnak kijavítani a menetrendet. De gondoltam, ha én is csendben maradok, akkor esély sincs a menetrend kijavítására.

      Törlés
    2. nem vagy egyedül, én is járom a szélmalomharcitáncot

      Törlés
  2. Én is kűzdő vagyok, néha Don Quijote, néha nem. De ahogy írod Pipulka, ha nem teszünk ellene nem is adunk esélyt a változásnak.

    VálaszTörlés
  3. Képzeljétek, annyit már elértem, hogy válaszoltak az email-re:

    Tisztelt Utasunk!

    Tájékoztatjuk, hogy elektronikus levele Társaságunkhoz megérkezett.
    Bejelentése alapján azonnal vizsgálatot kezdeményezünk.
    Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 nap) megküldjük Önnek.

    Türelmét előre is köszönjük.

    VOLÁNBUSZ Zrt. Értékesítési és Utaskapcsolati Iroda

    VálaszTörlés

Web Statistics