2021. július 20., kedd

Váltó ügyek

 


Úgy hozta a sors, hogy megismerkedtem egy legénykével, aki itt szokott önkénteskedni nálunk a kisvasútnál és nagyon szeret túrázni is.

Korához képest-most tizedikes gimnazista-igen komoly és okos fiú, teljesen másképp viszonyul az élet dolgaihoz, mint általában a kortársai.

A héten is itt dolgozott a vasúton, s mivel megtudta, hogy hosszasan betegeskedek, megkérdezte egy üzenetben, hogy segíthet-e nekem valamit. Nagyon meghatódtam, ebből a gesztusából is látszik, hogy nem egy átlagos 16 évesről van szó.

Vaciláltam  mi legyen, s végül megkérdeztem tőle, nem volna-e kedve elvinni a kutymákokat sétálni, mert miattam szegények ők sem jutottak el tavasz óta kirándulni. Mivel Levi maga is állatbarát, megígérte, hogy másnap elviszi őket futni, estefelé át is jött megbeszélni a  részleteket, amiből végül hajnal kettőig tartó dumálás lett, Huba és Mamusz közben teljesen beleszerelmesedtek. 

A futás nem úgy alakult, ahogy tervezte, épp bődületes hőség volt, a kutymákoknak nem annyira tetszett a szaladás, végül csak kirándultak, de azt igen nagyot, mert egy kis eltévedés után 21 km lett a táv. Az ebek végül már alig lihegtek, az út végén Huba be is fordult egy idegen, nyitott kapun és egyszerűen lefeküdt az árnyékban, hahaha.  Ettől függetlenül nagyon élvezték a napot, elég szófogadónak is bizonyultak és továbbra is csüngtek Levin. Még képeket is kaptam a túráról.





Huba árnyékba vonul egy ház udvarán:-)



 
Később volt még egy kisebb kirándulásuk a mezőn, az is nagyon jól sikerült, szóval a kutyák végképp a szívükbe zárták Levit.
Közben persze ő egyhuzamban dolgozott a kisvasútnál, ahol az egész pályát felújítják,  most a váltók festegetésével foglalkozott többek közt.
Küldött is egy fotót ezzel a felirattal: Ezt neked készítettem.






Én teljesen elámultam és a lábam kisujjáig meghatódtam:
Hogyhogy? És honnan fogják tudni, hogy az az enyém? Ráfested, hogy Maszaté? :-D
Hol fogom megtalálni, melyik szakaszon? 
Mire jött a felvilágosító válasz:
A kéépet! :-D

Nagyot kacagtam a félreértésen:
Jaaaaa! Bruhahahaha! Pedig azt hittem lesz egy váltóm. :-D




Aztán másnap jött egy újabb kép: Kész a váltód!







Bárki megtekintheti a 3/6. vágányon. :-)



14 megjegyzés:

  1. Én is szívembe zártam Levit.:) Igazi kincs egy ilyen teenager fiú, a kutyusok is igazolhatják. Huba megtalálta a megoldást a pihenésre, ez is tetszik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétvégén megint jön, mert kisvasutas nap lesz. Persze most kutyázásra nem lesz idő, mert ilyenkor rengeteg a látogató, kiránduló, minden kézre szükség lesz.
      Huba meg nagy fazon. Kis gyáva nyuszi, de egy egyéniség. :-D

      Törlés
  2. Pipulka nagyon jó volt olvasni a posztodat, a betegeskedésekből pedig minél előbbi és gyors felgyógyulást kívánok - jó hosszan eltart tavasz óta(( - Neked sok-sok szeretettel. Hiányoznak az írásaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony nagyon hosszan, de két hónap alatt tulajdonképp szinte semmi nem is történt, csak kísérleteztek rajtam ezzel-azzal, mintha nem is akarnák az embert meggyógyítani. Meg hát eleve alig lehetett bejutni a szakrendelőbe, mert oltópont lett.Köszönöm, hogy hiányolod az írásaim, bár most túrákról sajna nem tudok beszámolni. :-(

      Törlés
    2. Én is ezt tapasztalom egészségügyileg. Tragédia, betegnek lenni. Bár most a sürgősségi csoda volt. Ilyen is van. kÖzben, azért.

      Törlés
    3. Gondolom ez országosan így van Holdgyöngy.:-( Végülis Magyarország jobban teljesít! Elég baj nekünk ez a jobban teljesítés. Jobbulást kívánok neked és sok-sok türelmet!!

      Törlés
  3. Mindig élmény olvasni posztjaidat. Olyan szeretettel tudsz írni az emberekről.Tiszta szívemből kívánom hogy gyógyulj meg! Zsike.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretetreméltó emberekről hogy is lehetne másképp írni. :-)
      Nagyon szeretnék meggyógyulni, ez a helyzet egyre elviselhetetlenebb így. :-(

      Törlés
  4. Ez annyira kedves történet! Jó ember lesz belőle, hisz máris az. Öröm ilyen fiatalokkal beszélgetni.
    Gyógyulj meg Pipulka!!! hisz a te lételemed a mozgás, az állandó pörgés!
    Ölellek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, máris az. :-) Olyan jó ilyen fiatalt látni és beszélgetni vele, kiváltságosnak érzem magam, hogy a pótmamája lehetek.
      Mozgás... már nem is emlékszem mi az. Egyre inkább magam alatt vagyok, így nincs értelme semminek...

      Törlés
    2. Türelem 🤗 rendbe fogsz jönni és újra vágtázol az okos, gyönyörű kutyáiddal! Nagyon drukkolok neked!
      Ölellek

      Törlés
    3. Türelem az már volt február óta, más a helyemben már rég kiabálna a rendelőben, hogy miért nem küldik vizsgálatokra....
      A türelem már elfogyott, lassan itt a nyár vége és még mindig nem tudom mi bajom, nemhogy valami gyógyulási folyamat elkezdődött volna, ha van egyáltalán gyógyulás... De mindegy, úgyse tudok változtatni a dolgon.

      Törlés
  5. Szomorú is meg vidám is... A magyar eü. helyzet katasztrofális, és bizony sajnos sokan megszenvedik ezt a kétségbeejtő időszakot. A gond csak az, hogy nem nagyon látom az alagút végét...Itt nem csak a covid a baj.
    A kis barátod pedig ajándék a "fentiektől". Örüljetek egymásnak. Oly ritka az ilyen történet !
    Az nem lehet, hogy mégis kicsit "erőszakosabbnak" kellene lenned ? Akinek halk a hangja, könnyebben félrelökik.Vad világban élünk, ezért aztán -tetszik, vagy se- vadul kell küzdenünk a létért is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak a covid a baj, sőt alapvetően szar az eü. de ez még rátesz egy nagy lapáttal. Én csak azt nem értem, mit gondol a hatalom, ki fogja nekik megkeresni a pénzt a játékaikra, ha a fél ország lerobban és nem tud dolgozni? Ebbe nem gondolnak bele? Én már hónapok óta nem tudok dolgozni, és nem az egyetlen dolgozó vagyok így. A legutóbbi szakrendelői megjelenésemkor már kifakadtam, akkor némileg összekapta magát a doktornő, de ezt sem értem, neki miért érdeke, hogy ne gyógyuljanak az emberek, miért szórakozik el velük hónapokig gyógyszerekkel meg injekciókkal kísérletezgetve, anélkül, hogy elküdjön minimum egy MR-re legalább. De hát sok mindent nem értek én ebben a világban.

      Törlés

Web Statistics