2015. március 19., csütörtök

Madártej














13 megjegyzés:

  1. Bele lehet kóstolni? :-D Bakker, Te aztán feltudod csigázni az idelátogatót. :-D

    VálaszTörlés
  2. Jaj,de mennyire nagyon és még annál is jobban.... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak Magácska rakhat ki a blogjára nyálcsorgató pitéket meg ilyeneket kérem szépen! :-P

      Törlés
  3. Mikre nem leszel figyelmes? ! :-O ...és igen, a nyál összefutott a számban nekem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikre? A madártejre szerintem nem csak én leszek figyelmes, hahaha!

      Törlés
  4. Engem a dolog műszaki oldala érdekel inkább, tekintve a diabéteszemet. Hol szereztél fejőgépet madarakhoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez kizárólagosan kézi fejés, barátom, kézi fejés! :-)

      Törlés
  5. A napokba jutott eszembe, milyen rég volt madártej... hozzáteszem, kint az égbolton ép egy ilyen habos, babos, tejszines felhő mutatkozott, onnan jutott leginkább eszembe...erre láttam, valami habosat Nálad....
    """"Na ezt jól megjegyzem.... oszt eccer én is teszek nyálcsorgatót""""
    Szép délutánt és jó pihenést kívánok... /ép sül valami... a Neten találtam a napokba... vagy lesz belőle valami, vagy a Maci eszi meg.../

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azért álltam neki, mert már jó régen volt. De ez olyan jól sikerült, hogy még az egyik 90 éves nénim, akinek vittem belőle is megdicsért, hogy ilyen finomat még ő se tud készíteni. Fenemód büszke is vagyok rá. :-)
      No a Tiédet ki ette meg végül?

      Törlés
    2. Mi ettük meg... ráadásul mivel nem bíztam benne hogy igazán jól sikerül, így csak puding került a süti közé. De isteni finom lett...Megmarad a recept....../olajos piskótának" hííták"/

      Törlés

Web Statistics