2013. március 28., csütörtök

Március 28.













7 megjegyzés:

  1. Szépek.
    Nálunk tegnap gyönyörűen sütött a nap és úgy melegítette a hátam, mint egy simogató kéz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. figyeltem az időjárást, hogy milyen idő van felétek...

      Törlés
    2. Tudta, hogy neked arra van most szükséged. :-)

      Törlés
    3. gondolatban egy csepp meleget mi is hozzá csentünk. :)

      Törlés
  2. Itt egy szünetet kivéve éjjel óta végig szakad a hó! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ha a hó szakadna. Csakhogy havaseső. Egész nap bokáig jártunk a lucsokban, a bicajt még tolni is szinte képtelenség volt, telegyült a kereke, mintha mázsás súlyok lettek volna rákötve. Csöpögött mindenünkből a víz, a kolléganőm csavarta a nadrágjából, öntötte csizmájából, mindenhol tócsákat hagytunk magunk után. Na ma én is azt mondtam, hogy felmondok, ez már nem fehérnépnek való.

      Törlés
  3. eltom képzelni, mert volt nálam a lányom....láttam szegény hogy milyen csapzott vizes volt. De most már szerintem valamit javult a helyzet. Csak vigyázz magadra. :)

    VálaszTörlés

Web Statistics