2023. augusztus 8., kedd

Felőpaplan a falu fölött








 

8 megjegyzés:

  1. HHHHú, ezoszt, és úgy látom steppelt, h

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, steppelt. :-) Ráadásul amott a Felvidék fölött egy helyen ki is szakadt, oszt dől belőle a bélés. :-D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én is nagyon gyönyörködtem benne, de Hubának mehetnékje volt hazafelé, mert érezte a vihart, olyankor pedig nagyon fél. Egész éjjel szorosan hozzám bújt a dörgések alatt.

      Törlés
  3. Pipulka, mi van veled, hol vagy ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, hogy hiányolsz, jól esik! Nem igazán vagyok jól, egyre több minden fáj, csinálom a dolgom, nyúzom egyik napot a másik után, néha bőgök és vágyakozom a régi életem után, mikor még szabadon és boldogan tudtam járni az erdőt.

      Törlés

Web Statistics