2014. június 5., csütörtök

***





http://vimeo.com/67992157





5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik. Főleg ahogy vonulnak a fejlámpákkal, mint valami fénylő hernyó. :-)

      Törlés
  2. :) Vagy életre kelt csillagok...:)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, engem nagyon nyomasztana ez a kopárság (nem is leszek hegymászó :)), de az a soksoksok csillag gyönyörű! A városból csak a töredékének a töredéke látszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem őket is nyomasztja egy idő után, de hát úgy sincsenek ott egész életükben, csak a szezonban, addig meg észre sem veszik.
      Én a legtöbb csillagot életemben a Fogarasi Havasokban láttam. Hirtelen visszahőköltem, mikor éjjel kibújtam a sátorból. Hihetetlen élmény volt, pedig azért én szokva vagyok a csillagok látványához. :-)

      Törlés

Web Statistics