2015. június 27., szombat

Becsavarodtam






Újra kölcsön kellett kérnem a fűkaszát. Haladt is szépen a munka-immár profin és gyakorlottan, hehe-, mígnem hirtelen nagy rántást éreztem a fejemen. Először azt se tudtam mi történt, de aztán szép lassan tudatosult bennem, hogy a copfom egyik tincsét beszippantotta a ventilátor és fogoly lettem. A fűnyíró motorja egészen közel a fülemnél landolt, tulajdonképp alig láttam féloldalra pislogva, hogy mennyire szorult be a hajam, bár a ragaszkodást érezve megállapítottam, hogy nagyon. Leültem a fűbe, s ebben a kicsavarodott pózban vagy 10-15 percig próbáltam kihúzni a hajam, de annyira felcsavarodott, hogy képtelenség volt. Már a fejbőröm is eléggé fájt, megoldást kellett sürgősen találnom. Pislogtam jobbra-balra, vajon a szomszédok mennyit látnak az esetből, és hányan röhögnek hangtalanul a környező kerítések mögé bújva, de csak Rolandkát láttam málnát csipegetni, ő meg észre sem vett, a gyümölccsel volt elfoglalva. Tanácstalanul üldögéltem fűkaszához láncolt fejemet ingatva, de végül nem volt más választásom, ebben az érdekes pózban, a kaszát cipelve beevickeltem a házba, fogtam a konyhafiókban lévő zöldnyelű ollót és nyissz.
A nagy gubancot kifésülve egészen megnyugodtam. A tincs hátulról került be a motor burkolata alá, szóval nem is igen látszik, de azért legközelebb igyekszem nem fűkaszával hajat vágni. :-D




14 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam hogy a fűkasza nem csak benzinnel vagy árammal működik hanem hajjal is!!
    Bár bele gondoltam mi mindennek kísérleteznek a feltalálók hogy valami más hatékony hajtó anyagot leljenek.:-D
    Te ügyike! Jó hogy nem történt nagyobb bajod. Bezzeg én egy hétig járhattam kötözésre a héten mert a gyorsvágóval nem csak a csövet vágtam el hanem a kezem is! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyob baj nem történhetett volna, mert max a burkolatig tudott volna odarántani a ventilátor. De addig nem sikerült neki, mert a hajgumi is útban volt, és túl vastag volt a copfom. :-D
      Na látod! Férfi létedre te vágtad le a kezed, nem én a copfom! Remélem azért csupán a kezed egy darabkájáról van szó.

      Törlés
  2. A címet olvasva, azt akartam írni, hogy megyek és kicsavarlak, de elolvasva, hogy jártál kirázott a hideg is.
    Amúgy meg emzéperix.-el értek egyet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nicsak új olvasóm is akadt, aki ráadásul segítőkészen ki akart csavarni. :-) Hát bizony megköszöntem volna, ha itt vagy. :-)

      Törlés
  3. Nem egy mindennapi Pipulka vagy Te, ezt mindig is tudtam. Fűkaszával hajat vágni?! Nahát! Még az ilyen véresen komoly történeteket is úgy tudod leírni, hogy röhögni kell rajta :)
    Amúgy tényleg jó, hogy nem történt nagyobb baj. Gondolom, most megtanultad a leckét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy megtanultam, ma már hátracsatoltam a copfjaimat. Hát ki a fene gondolta, hogy az a fűkasza hajjal táplálkozik.
      Mikor visszavittem a tulajnak, mondtam neki, hogy ha jelenésem lesz valahol ahová szép frizura kell, majd kölcsön kérem újra, hogy becsavarjam vele a hajam. :-D
      Azért vér nem folyt, nem kell túlozni hékám! :-D

      Törlés
  4. Mázlista vagy. Egy ismerősömnek a copfját egy burgonyhámozó kapta el, őt teljesen megskalpolta... Éppen, hogy túlélte. Jobban is vigyázhatnál magadra!!! Irgumburgum! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél jobban hogy vigyázhattam volna? Nem is kieresztett hajjal dolgoztam.
      Vigyázzon jobban a fűkaszagyártó cég! Nem jó a konstukció! Vannak hosszú hajú férfiak is, erre nem gondol a gyártó? :-D
      Ez nem tudott volna megskalpolni, mert csak egy tincs fért be a burkolat keskeny résén. Nekem a hajszárító is rendszeresen becsavarja a hajam. A hajszárító!!! Bekötött, vagy bekontyolt hajat nem lehet szárítani, csak kieresztettet. Mondom én, hogy a gyártók a hibásak!

      Törlés
  5. Lehet írni amit az első pillanatba gondoltam, mikor olvastalak... röhögve? "beszarás"....és EZeR BOCSÁNAT...és ha baj törölj nyugodtan...már tegnap olvastam,és fel is olvastam, csak kicsit halodtam...
    Jó hogy nem történt nagyobb bajod... és ha ennyire lobog a coffod, kösd össze...vagy sapka...Jó pihenést! és vigyázzzzz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyne lehetne!! :-) Az volt a cél, hogy röhögjetek az eseten. Mikor a fűkasza tulajának meséltem, ő is röhögött. Aztán mesélte volna telefonban az unokahugának, de egyszerűen nem bírta elmondani a nevetéstől.
      Különösebben nem lobog a copfom, de most már tudom, hogy még azt is hátra kell csatolni.

      Törlés
  6. Szó se róla az első pillanat rémülete után hangosan felröhögtem én is, mert elképzeltem ahogy a fűkaszával a fejeden araszolsz a konyha felé! :-D

    VálaszTörlés
  7. Mi csak rotyogunk ( bocs, nincs ekezetem) ITT a net tuloldalan, pedig nem veszelytelen a dolog.. Legkozelebb: vigyazz, kesz, hajat felcsatol, tuz!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak rotyogjatok.....akarom mondani rötyögjetek. Ennyi víg ember! :-) Megérte megírni ezt a bejegyzést.

      Törlés

Web Statistics