2015. június 30., kedd

Tiritarka?






Mikor ma reggel elővettem az egyik kedvenc bőszárú, lengős gatyómat, hogy belebújjak, megtorpantam. Eddig mindig nagy örömmel vettem fel, és hirtelen meg is ijedtem, hogy a fenébe, ezentúl majd ilyenek is befolyásolnak?? Merthogy szivárványszínűen csíkos, tiritarka nadrág.
Nem szoktam itt ilyenekről írni, de eléggé ki vagyok akadva, mert olvastam, hogy a pedofilok és az állatokkal közösülök is harcolni akarnak a jogaikért és bekerülni a szivárvány alá.
Persze erre az emberek többsége most még azt mondja pfujjj, de meglássátok feleim, ha ilyen rohamos ütemben fejlődünk, még megérjük, hogy az esküvői tortákon nem csak két öltönyös marcipán figura fog állni, hanem egy felnőtt egy gyerek, vagy egy ember egy kutya, birka, tehén, netán vaddisznó. A nép pedig éljenezni fog hozzá és átalakítja fb profilját mondjuk szarvakkal ékekeskedőre vagy babásra.
Hamarost batyuzhatunk, mi hagyományosak, mint Lót, ha valamelyest normális világban akarjuk felnevelni a gyerekeinket, unokáinkat.
Ez a bejegyzés az én sikolyom és tiltakozásom akar lenni, bár nem hallik el messzire......





8 megjegyzés:

  1. Ne aggódj Pipulka, sikoltozzák ezt éppen elegen a világban, bár nem mindig a hagyományost féltő aggodalom, hanem a pusztító düh hangján.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem tudom mások miért sikoltozzák, mert szerencsére azért ilyen kis faluba, ahol én lakom, nem jut el túlságosan a nagyvilág. Tán pont ezért is szeretek itt lakni? :-)

      Törlés
  2. Nekem a szivárvány az szivárvány, nem érdekel ki mit lát bele.
    Amúgy elég elfogadó vagyok, nyilván az ilyen extrém eseteket nem, de pl. az azonos neműek szerelmét el tudom fogadni, ha azt csendben teszik (egy nagyon értékes ismerősöm dobta el életét a nem elfogadás miatt). Viszont azt nagyon rühellem, amikor felvonulásokon éltetik magukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel én is így vagyok, hiszen nekem is van nagyon kedves ismerősöm.De ők nem teszik kirakatba magukat, élik az életüket, mint mások. Az elfogadást megkapják a szülőktől, szomszédoktól, szerintem mindenkitől, és gondolom elég is nekik. Most épp építkeznek, tervezik a közös jövőjüket szép csendben, normálisan. Miért nem tudja ezt mindenki így csinálni??
      De engem az zavar, hogy miért kell azokat lenézni, akik ne adj Isten nem bírják elfogadni az ugyanazon neműek házasságát. Könnyen megkapod, hogy nem vagy toleráns, hogy nem vagy elfogadó, hát micsoda ember vagy te?? Nekem márpedig az nagyon visszás, hogy két nő vagy két férfi házasodjon össze. Az meg főleg, hogy azonos neműek gyereket neveljenek. És ezt nem szégyellem kimondani.

      Törlés
  3. Miért kéne szégyellned Pipulka? Ez a Te véleményed. És nem hinném, hogy egy - csak kicsit is - értelmes ember lenézne valakit azért, mert számára nem elfogadható a melegek házassága. Akkor sem, ha ő esetleg elfogadhatónak tartja. És ő sem szégyelli kimondani.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert lassan úgy érzem, hogy ha valamivel nem értesz egyet az elveid miatt, amit a nagyközönség éljenez, akkor hamar megkapod a bélyeget, hogy nem vagy toleráns.

      Törlés
  4. Az ember minden életszakaszában másként toleráns. Nekem most pl. bőven elég, ha bizonyos dolgokat nekem nem tesznek kötelezővé. Hogy egyébként ki hogyan csinálja, az nem tud kihozni a sodromból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sodromból engem sem tud kihozni különösebben.
      De ahhoz képest, hogy bőven elég neked, elég sokat politizálsz Vénemberkém! :-)

      Törlés

Web Statistics