2016. február 18., csütörtök

Járókeret?





Vénember kommentje az új kötelemet látva:
"Szóval most "köteles" lettél. Ez egyéb kötelességgel is jár! Pl. nem hagyhatod évekig a szekrényben, mert akkor már járókeret tartó is kell rá... Az meg nem fér oda a szódásüveg talp szemüveg tartója miatt. "


Tegnap este találtam egy fantasztikus bejegyzést, ami fellelkesített. :-) Érdemes annak is elolvasni, akit nem érdekel különösebben a hegymászás.


http://salamandra.reblog.hu/henri-85-jean-82-eves-a-maszopartnereim









4 megjegyzés:

  1. szenzációs az a blog, köszönöm, köszönöm
    nagyon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?? Én is most nem rég akadtam rá, és annyira tetszik!

      Törlés
  2. Ez nagyon rendben van! Értelek is! De barátságot nem csak kötéllel lehet kötni, és megtartani. A barátság nekem maga a kötél, ami összetart.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért, ki mondta, hogy csak kötéllel lehet? Egy szóval se állítottam. Nem lehet mindenki hegymászó. :-) Én ezt csak példaként hoztam fel, hogy nem biztos, hogy nem fogok még 70 évesen is sziklát mászni. Lehet holnap lerobbanok, de lehet még fitt leszek 20 év múlva is.
      Amúgy én úgy gondolom, hogy egy ilyen kötélbarátság tán még szorosabb lehet, hisz egymás élete van a kezükben, és ehhez nagy bizalom kell. Ettől függetlenül bármiféle barátság lehet nagyon erős, de eddig úgy tapasztaltam, hogy sajnos ritka kincs, ha valaki ilyen barátra lel. Nekem ideig-óráig voltak ilyen barátaim, de aztán sorra eltűntek. Férjhez mentek, megnősültek, rám untak vagy egyszerűen túl messze vannak ahhoz, hogy sokat együtt lehessünk. Ez életem egyik nagy szívfájdalma.Legnagyobb vágyam mindig egy ilyen igaz barát volt, de valamiért hosszú távra sose adta meg az ég. Nem tudom miért, de ez van. :-(
      Hogy valaki 17 éves kora óta együtt másszon a barátjával, az szerintem olyan ritka mint a fehér holló. Nem csoda, hogy ennyire ragaszkodnak egymáshoz, és Jean nem igazán talál magának új mászótársat.

      Törlés

Web Statistics