2017. március 24., péntek

Madárkák megint




Sikerült egy kicsit jobb képet készítenem a pintyőkéről ahogy egy telefonkábelen üldögélt, itt legalább látszik milyen szép színes a szárnyacskája.




A minap pedig az énekes rigót kaptam le Gizi néni egyik fájának tetején. Nézzétek csak milyen teli torokból kiabálja a kicsi drága, hogy élni jó! :-)






Nagyon érdekes volt, mert szinte ugyanazon a napon szólalt meg az énekes rigó, mikor a fenyőrigó elköltözött a költőhelyére. Azonban az almája nem veszett kárba a bokron. Már épp ki akartam dobni a komposztra, mikor ott találtam valakit. :-)







7 megjegyzés:

  1. Cukiságok!!!!! Ma olvastam: "Figyeld meg az állatokat! – Isten élő példái ezek. Gyönyörködj bennük: összetettségükön, szabadságukon, bonyolult viselkedésükön, jellemző tulajdonságaikon. A teremtett világ Istenre mutat. Adj hálát értük."---http://www.kriszteso.com/
    Magamnak is írom,mert olyan jó volt olvasni!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, annyira jó megfigyelni őket! Köszi az olvasnivalót!!

      Törlés
  2. De jól elkaptad a dalolászót :) A kis pintyőke gyönyörű!!

    Nálunk 4-kor már olyan zene-bona van a téren, hogy csak na! Ha egyszer megtanulom hangfelvételt készíteni, felveszem. Fantasztikus! Mintha erdőben lennék. Laknak itt varjak, szarkák, galambok, verebek, rigók, harkályok, tengelice meg még ki tudja mifélék. Nagyon szeretem lesni, hallgatni őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az okostelefonod biztos fel tudja venni, úgyhogy rajta tanulni! :-)

      Törlés
  3. Most már van olyan hangzavar itt is, milyen lehet egy olyan helyen, ahol erdő van, pld. körülöttetek! :) érdekes egyébként, hogy annyira ideszoktak a városba is a madarak, pld. az utóbbi években elszaporodtak a szarkák a környéken, azok is itt cserregnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem a reggeleket. Olyan jó a bicajról hallgatni őket ahogy megyek melóba. :-)

      Törlés

Web Statistics