2021. december 10., péntek

Piroskodások

 


Idén már hetedszerre voltam Mikulás az otthonban. Úgy érzem, ez a szerep teljesen rám ragadt, annyira, hogy még betegen is el kellett mennem mókázni. Hiába na, a Mikulás pótolhatatlan.

Énekelgették is nekem szépen a "Hull a pelyhest", mikor nagy hangon, kezem lengetve leállítottam őket, hogy én ezt már annyira de annyira unom, kérem szépen énekeljenek már valami mást. Képzeljék csak el, mikor az ötszázharminckettedik háznál is ezt hallom.

Így aztán kívánhattam, és azt a nótát kértem, hogy "Zsebkendőm négy sarka, simára van vasalva". Mindjárt fel is vidultam tőle, csujogatva, táncolva háláltam meg.





18 megjegyzés:

  1. Ahogy nézem a képet, igazi, vidám Mikulás vagy.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig igyekszem sok oltári marhaságot kitalálni, hogy megnevettessem a lakókat és a kolléganőket. :-D

      Törlés
  2. Az biztos, hogy nem egy sablon Mikulás vagy! 😄😍 Akinek nem kell a Hull a pelyhes... csak a zsebkendőm négy sarka, hàààt nem szokványos, az tény 😄 Pipulka, még sok duhaj mikulast kívánok neked 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, csak egészség legyen hozzá, akkor minden van!

      Törlés
  3. Milyen igazad van ! A hull a pelyhes mér tényleg rettenetesen lejárt lemez - meg a többi karácsonyi dal többsége is... de talán van mindenkinek egy olyan kedves dala, amit egy életen át szívesen hallgat a fenyő alatt. Emlékeim miatt nekem ilyen a "Kis fenyő az erdőn él odakünn..." És nagyon szívesen hallom a Stille Nacht-ot is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt leginkább a bohóckodás miatt mondtam nekik. :-)

      Törlés
  4. A "zsebkendőm négy.." helyett van jobb is!
    -A csitári hegyek alatt
    Régen leesett a hó
    -Repülj madár ha lehet vidd el ezt a levelet
    Mondd meg az én galambomnak ne sirasson engemet
    -Amoda lent van egy erdő
    Jaj de nagyon messzi van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.youtube.com/watch?v=aUsAI8T9TOs

      Törlés
    2. Igen, ezt szeretem nagyon és szoktam is az erdőben énekelni míg jártam, de a választott nótának az a története, hogy egyik néni nagyon szerette énekelni. :-)

      Törlés
  5. drága pipulka, benned bízom , mint nagy vándorló, segíts megtalálnom egy verset: a VÁNDORLEGÉNYEKRŐL szól (azt hiszem, és arról, hogy fütyülni kell, és az egyik biztatja a másikát, aki már hullafáradt, de mennek...sajnos nem bukkanok a versre, tuti nem Petőfi, Rövid és nagyon jó ütemű, és a füttyre emlékszem, Segíts ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megtaláltam drága: Szép Ernő verse : VÁNDORLEGÉNYEK ("Gyere csak, előre nézzél,Ne hadd magad, fütyörésszél")

      Törlés
    2. Szuper!! Örülök, hogy sikerült! :-)

      Törlés
  6. Remélve, hogy csak azért nem írsz, mert nem érsz rá - B.Ú.É.K. !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem csak azért. De a köszöntést nagyon köszönöm Fodorka!

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Web Statistics