2022. augusztus 18., csütörtök

Iszonyat




Mára megszoktuk, hogy a szomszédban háború van. Egyre kevesebbet emlegetjük, mennek a hétköznapok a maguk útján. Ha a kormány nem hivatkozna erre minden megszorítás kapcsán, tán el is felejtenénk.

Engem most újra elfogott az iszonyat, mert Peti barátom aki a határ mellett lakik tegnap ezt mesélte:

Tekerek a múltkor a töltésen, és a szélén ül egy srác. Ahogy odaérek, elhaló hangon kér, hogy segítsek már neki. közben folyamatosan hányt.  Kérdem tőle, hogy beszedtél valamit ? Csak annyit mond, hogy úsztam. És már hányt is tovább. Mondom én is szoktam úszni, de azért nem hányok..Aztán kapcsoltam. 

Ukrajnából jöttél ? Igen. Kiderült, hogy katonák üldözték őt, meg a bátyját, ő a víz alatt úszott át. A bátyját meg lelőtték. Másnap volt a hírekben, hogy erővel vitték el az embereket a frontra, az első vonalba. Sokan próbáltak elmenekülni, volt aki meztelenül.

Csak azt mondogatta, hogy elcsípték a bátyámat, lelőtték. Teljesen sokkos állapotban volt. Nem is csoda..

Néha hallok lövéseket..a szirénákat meg tisztán lehet hallani, főleg a töltésen.

De olyan is volt, hogy a földúton egy terepjáróból mesterlövész puskákat szedtek elő. Látszott, hogy azok profik voltak, minden mozdulatuk erről árulkodott. Ez egy speciális alakulat. Isten tudja, mik mennek a háttérben..


Gyűlölöm a háborút és nem csak azért mert van egy 21 éves fiam.

Borzalmas faj vagyunk mi emberek, a legborzalmasabb itt a földön.







4 megjegyzés:

  1. egyetértek, szívemből szóltál

    VálaszTörlés
  2. Nem érdemeljük meg, hogy ezen a Földön éljünk. És sokszor gondolok arra, hogy talán valamiféle "ERŐ" egyszer le is takarít bennünket. Igaza lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem érdemeljük meg tényleg, de egyszer majd új föld és ég lesz a Biblia szerint. Én ebben hiszek.

      Törlés

Web Statistics