2013. április 7., vasárnap

Nem én voltam!





Talán hallottatok róla, hogy a Költészet Világnapja (március 21.) kapcsán hirdettek egy akciót  "Posztolj verset az utcára" címmel. A Fb-ra is fel lehetett tenni, ki hová ragasztott ki verseket. A legváltozatosabb helyszíneken - villanyoszlop, iroda, buszmegálló, villamos, pad, iskola, nyilvános mosdó, büfé ablaka - lehetett találni kisebb-nagyobb cetliket, papírokat, amiken a lelkes közreműködők megosztottak egy-egy verset a nagyérdeművel. :-)
Kata barátném hívta fel a figyelmemet a következő fényképre a Fb-on.
Esküszöm nem én voltam, hanem egy Orosz Nikolett nevű lány, akit még hírből sem ismerek.
Mindenesetre csak úgy dagad a mellem a sok klasszikus mellett, amiket itt-ott lehetett látni, hihihi.








http://www.facebook.com/photo.php?fbid=486453171403217&set=oa.224915894316415&type=1









6 megjegyzés:

  1. Akárki tette ki, jól tette:))

    VálaszTörlés
  2. Nahát!! :)
    Nagyon örülök a sikerednek! Megérdemled.

    VálaszTörlés
  3. Buborékjaid igazi mosolyt rajzolnak arcokon.:-)

    VálaszTörlés
  4. Mint kiderült,csak te nem ismered őt. Ami őt illeti....valamit biztos tud belőled! :))

    VálaszTörlés
  5. Nahát azért ez nem egy olyan eget rengető siker, hahaha. De nekem mindenképp jól esik, hogy valaki épp az én haikumra gondolt, hogy kiragassza. Egyébként Katici te tehetsz mindenről! Egyedül a te blogodban volt kitéve ez a haiku a nevem feltüntetésével. :-DDDD

    VálaszTörlés

Web Statistics