2014. április 2., szerda

Óóóóó....... :-)





Egy péntek este az egész heti munka után elindultunk Papához. Hol fáradt voltam, feszült meg minden, a vonaton már le is döntöttem kicsit a fejem a hátizsákomra.
Mikor újra felültem, Kobak megkérdezte:
-Mit mosolyogtál?
-Mosolyogtam?-néztem rá csodálkozva.
-Igen!
- Hmmm, észre sem vettem. Az egy perces meditációt csináltam.

Egyszer együtt találtuk a kis videót és ki is próbáltuk közösen.
Most újra megnéztem, és ámulva láttam, hogy a figurácska mindig mosolyog a filmen.
Még ilyet!

https://www.youtube.com/watch?v=1iP2bHaaTHs








12 megjegyzés:

  1. Nekem ez évtizedek óta ösztönösen megy. Ha nagyon fáradt vagyok, vagy várakozni kell egy hosszú sorban, vagy ülök egy orvosi rendelőben stb. Elkalandozom egy pillanatra, valami szépre gondolok, és a külvilág csak annyit vesz észre (ha észreveszi egyáltalán) hogy ez a pasas meg ogy elaludt itt mellettem... Üzenem a külvilágnak, hogy ez nem elalvás. De hihetetlenül rövid idő alatt újra feltöltődnek így az akkumulátoraim. Ajánlom bárkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De itt a videón nem szépre kell gondolni, hanem semmire. Csak figyelni a lélegzeted.
      Persze a szépre gondolás is feltölt, de az nekem nem mindig megy, ha fáradt és feszült meg ideges vagyok. Viszont ez a kiüresedés bejött. :-)

      Törlés
  2. megnéztem,csudajó! tegnap a rendelőben,meg a múltkor is, izgulás miatt nem tudtam olvasni, bámulni se ki a fejemből,ezért becsuktam a szemem.:)
    Ilyenkor mindig az jut eszembe,hogy a Belső szoba ,amiről a Biblia ír,pont erről szól: kicsit kivonulni a napból.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen jó? Kobaknak is működött, mikor kipróbáltuk együtt. Úgyhogy gyerek, felnőtt egyaránt alkalmazhatja.
      De azt nem gondoltam, volna, hogy közben mosolygok. :-)

      Törlés
  3. Ez jóóóóó! :) A módszer is, a video meg különösen, mert humoros, emberi és realista! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem megy ez a "kiüresedés". Ahogy kiüresedne a fejem, azonnal a helyére tör valami huncutság. De valami szép biztosan. Különben a te mosolyod is árulkodó ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem is eszembe jut valami mindig, de azt mondja a videó, az nem baj, akkor egyszerűen kezdjek el újra a lélegzetemre figyelni.
      Árulkodó a mosolyom? Ne mondd! És miről árulkodik? :-D

      Törlés
  5. Hááát, nem az üresség jele, az biztos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig időnként az vagyok, csak akkor épp nem látszom.

      Törlés

Web Statistics