2014. április 2., szerda

Fúú, amindenit!






Ma teljesen véletlenül megtudtam, hogy tavaly nyáron trendi voltam és- ez már szinte hihetetlen, de -idén is az leszek!!
Igaz eddig fogalmam sem volt ilyen kifejezésekről, hogy combrés, meg bikinibrigde, de ma irdatlan nagy mázlimra megismerkedtem velük, és azzal a büszke tudattal vághatok neki a nyárnak, hogy bizony-bizony letagadhatatlanul trendi vagyok.
Köszönet a széltibe, hosszába minden irányba kiálló csípőcsontjaimnak, amik sokszor még alvás közben is nyomnak.  :-DDDD

http://www.nlcafe.hu/eletmod/20140108/combres-bikini-noi-test/



10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Azta bizony! Eddig meg voltam győződve, hogy marha hülyén néz ki az O lábam (anyu is mindig kikacagott, hogy olyan formájú focistaláb mint apunak), és röstelkedtem, hogy még a legfeszesebb vigyázállásban sem ér össze. A meredező csípőcsontjaimról nem is beszélve, te jó ééég! Há majd ötven évesen kell megtudnom, hogy ez menő meg trendi. Igazán előbb is felvilágosíthattak volna. :-DDD

      Törlés
  2. a Kezdet

    - Mit mondott Ádám Évának, amikor először találkoztak?
    - ???
    ?
    ?
    ?
    ?
    ?
    - Hölgyem, kérem álljon odébb, mert nem tudom meddig nő ez az izé!

    VálaszTörlés
  3. Ha jól látom ez egy Hármas- halom, már csak egy kettős kereszt kellene a közepére.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/Wappen_Langenberg.jpg/113px-Wappen_Langenberg.jpg

    VálaszTörlés
  4. Erre gondoltam:
    Kis hármas halom visszahajló szélekkel és stilizált hármas halom a pajzsfőben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy értsem a bikinihíddal azonosítod ezt a pajzsfőt?

      Érdekes, csak férfiak szóltak hozzá eme bejegyzéshez. :-DDD

      Törlés
    2. Hát mer' a nők mind hanyattvágták magukat, hogy megnézzék, trendik-e még (na persze csak titokban). ;)))

      Törlés
    3. Ha-ha-ha, egyik nénim, akinek nagyon rossz a lába és bottal is nehezen jár, teljesen karikában állnak a lábai. No neki is elmeséltem, mit olvastam én a neten, és hogy ő tavaly nyáron micsoda trendi nő volt, mert olyan combrése van, hogy csak úgy süvít át rajta a szél. Sikerült jól megnevettetnem. :-)))

      Törlés
  5. "csak férfiak szóltak..." csodálkozol? Esz a sárga irigység :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teee, gebelady, méghogy esz az irigység! Ki is nyerte meg azt a bizonyos vizespólóversenyt? :-DDD

      Törlés

Web Statistics