2016. április 20., szerda

Papírom van róla




Régi doktornőmnek, akihez még a szülőfalumból jártam és most is ragaszkodom hozzá, legutóbbi találkozásunkkor meséltem, hogy miben mesterkedem. Meg is ígértem neki, ha majd fél kézzel lógok a sziklán, küldök neki fényképet. :-) Ezen persze jót nevettünk akkor, de tegnap megkerestem őt a fb-on, és átküldtem egy fotót az alábbi üzenettel:

-Kedves Dokornő! Ugyan nem fél kézzel, hanem kettővel kapaszkodva, de az ott fenn én vagyok. :-) Ahogy ígértem. Szeretettel

-Uram atyám, kapaszkodjon ! Gratulálok!

-Köszönöm szépen! És ez még csak a kezdet, ha Isten is ad hozzá erőt és egészséget. Bár egyesek szerint vénségemre elment az eszem, hahaha. A májusi viszontlátásig sok üdvözlet Kemencéről!

-Ne hallgasson rájuk , magának papírja is van róla, hogy nem ment el az esze ! :-D

-Hú, hát ez eszembe se jutott! Kérek is majd igazolást ha megyek magához.

- :-D




6 megjegyzés:

  1. Ez de jó...
    Csak ámulok ezeken a sziklamászós posztokon, fotókon... Mikre vagy képes! Én meg a hokedlin is cidrizek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én hogy ámulok! Kislánykoromban ordítottam a tériszonytól, ha felvittek egy kilátóba. Van is erről egy nagyon erős emlékem, hogy apu fel akart emelni, hogy kilássak a korlát fölött, én meg tiszta pánikrohamot kaptam. :-)

      Törlés
  2. ez nagyon nagyon cuki :)))♥


    (nemrég gondoltam rád, amikor olvastam ezt: http://nyugdijasok.com/vege-az-idosek-otthoni-segitsegnyujtasanak/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a cikk azért kicsit sántít, én is olvastam. Eddig is fizetős volt szinte a legtöbb helyen. Esetleg pesti gazdagabb kerületek engedhették meg maguknak, hogy ingyen adják a szolgáltatást. Kis faluban ez lehetetlen, hisz az önkormányzatoknak erre nincs pénze. Sőt olvastam, hogy egyes helyeken akár 600 ft-ot is kell fizetni óránként. Nálunk 200 ft/óra jelenleg. Én úgy érzem ez megfizethető, és akinek szüksége van rá, szívesen ki is fizeti. Meglátjuk mit hoz a jövő.

      Törlés
  3. :) Jó fej a doktornő! Milyen jó,hogy megtaláltad a hegymászást!Mindenkinek kell valami ilyesmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó fej, nem véletlen ragaszkodom hozzá és utazok miatta 100 km-t. Humoros, életvidám, biztat, szóval jó hozzá bemenni.
      Igen, mindenkinek kell valami. nekem ez most olyan boldogságélményt ad, hogy elképesztő. Csak vajon meddig bírom majd csinálni? Ha már nem, kell találnom új hobbit.

      Törlés

Web Statistics