2020. augusztus 5., szerda

Szatmárcsekei pillanatok estefelé


































6 megjegyzés:

  1. Ohhh, de jó hogy arra jársz, legalább megismered azt a vidéket is, én nagyon - nagyon szeretem. 20-a környékén megyünk egy szatmár-beregi körútra 😍☺️
    A Túr bukóhoz menjetek el, ne hagyjatok ki semmit 😍 most gondolatban ott mászkálok veled☺️🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltam már itt vagy 10 éve, akkor nagyon beleszerettem.A bukónál akkor jártam, bár nagyon szívesen megnézném újra, sajna minden nem fér bele.

      Törlés
  2. ahogy görgetek, a párom csak ezt hallja: ódegyönyörűűűrózsa...milyen békés ez a rózsaszín árnyas fal, ....jé, üres a gólyafészek? ...úhh ez a kémény mindjárt ledől, a szentlélek tartja...aAAhhezdeszépmacskakirály..., ...óh ez az ablak, aztaaaah!...,...a legszebb az uccsó kép, gyönyörű, csendes nyárai, csodaszép...
    (mitnézel, mutimár)
    aztán megegyeztünk, hogy tényleg csodás fotók, és kb 20 éve voltunk ott, egy nagyon kedves embereknél szálltunk meg, cinkét sütöttek nekünk, szalonnásat és meseszép vidék, és emlékszem a csónakos fejfákra a temetőben,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, úgy látom sokaknak vannak onnan emlékeik. :-) A képek egyetlen udvarból készültek, a vendéglátóméból.

      Törlés
  3. Nagyon szép fotók... A húszas éveim előtt jártam arrafelé, azóta sem. Pedig mennyi és mennyi gyönyörű hely van arrafelé. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon szép! Úgy örülök, hogy újra eljuthattam ide.

      Törlés

Web Statistics