2016. április 14., csütörtök

Pethes Mária: Add a kezed





Mielőtt elsodornának a hétköznapok
Mindennapos kis háborúinkban
egymáson újabb sebeket ejtünk
Add a kezed
Mielőtt rádöbbensz
milyen kiábrándítóan
én is csak nő vagyok
Add a kezed
Mielőtt elillan életünk
mint nagyanyám süteményének
mindent belengő fahéj illata
Add a kezed
Mielőtt a simogatás mozdulatát
feledné kezünk
és csak ökölbe szorított ujjaink
merednek nyirkos tenyerünkbe
Add a kezed
S az éjszakák
azok a borzalmas éjszakák
mikor partra vetett sima testű
delfinként szomjazunk a csókra
és riadtan várjuk a feloldozó hajnalt
az elmaradt ölelés mozdulatában
lelkünk sírva egymásért remeg
Add a kezed








10 megjegyzés:

  1. ...mielőtt így járunk, mint ez az alma.

    Szép verset találtál és tetszik a párosítás.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok! A verset már őrizgetem egy ideje, tegnap megtaláltam hozzá a megfelelő képet.

    VálaszTörlés
  3. Az első betűtől az utolsóig, gyönyörű.

    VálaszTörlés
  4. tetszik ez a vers (különösen az íróját ismerve, klassz az a nő, érdemes rákeresni, cigánygondozóként különösen értelmet nyer a mondandója)

    hogy találtál rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://mek.niif.hu/04500/04569/html/

      Törlés
    2. Fb-on találtam a verset és elraktároztam. :-)

      Törlés
    3. hasonló gondolatokat énekel Sebestyén Márta az "Azt gondoltam eső esik" -ben
      http://www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/39376/sebestyen-marta/azt-gondoltam-eso-esik-zeneszoveg.html
      "---nyújtsad kezed..."

      Törlés
    4. Jaj, igen, ez gyönyörű dal!

      Törlés

Web Statistics